Anaal+ EPG?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.454
Punten
113
Leeftijd
61
Hebben jullie er ook last van dat bij de Premium zenders van Canal+ de EPG gewoonweg totaal niet klopt?

Momenteel heb ik even een geleende Dream 7000 hier staan, mijn 7020 is in reparatie. Op de gewone zenders, de commercielen dus, is er niets aan de hand, maar de EPG van Rood, Blauw en Geel (misschien nog van meer maar dat is me dan niet opgevallen) blijken al een aantal dagen totaal fout te zijn. Zo stond er een film aangegeven die van 23.30 tot 05.00 zou duren.
Eergisteren wilde ik een film zien en terwijl die nog moest beginnen, was er een andere film bezig. Daarop ben ik alle drie deze zenders eens gaan controleren en het blijkt dus dat bij geen enkele zender de EPG juist is, de aangegeven programma's worden helemaal niet uitgezonden.

Is dat meer mensen opgevallen?

We hebben hier gezien dat EPG bij zowel Canal+ Rood, als Blauw, als Geel maar ook Versatel niet werkt. We hebben via MULTI EPG gekeken en alles bij die zenders was leeg, terwijl bij de andere Canal Digitaal zenders keurige informatie wordt verstrekt. Toch raar.

klopt snapte er vanmiddag al niets van, volgens de info was er best een leuke film bezig maar er klopte helemaal niets van het verhaal.

Hier was het mij ook al opgevallen, maar ik had er verder geen aandacht aangeschonken...

Was ook de maandelijkse update vergeten blijkbaar. :stupid:

Het probleem lijkt zich uit te breiden.
Vanavond zette ik (helaas weer eens te laat) SBS6 op voor naar wegmisbruikers te kijken en wat zag ik?
20.00 Wegmisbruikers
21.55 Tineke Schouten

Pardon reeds? Opeens duurde wegmisbruikers dus klaarblijkelijk 2 uur volgens de epg.:)
Doch al snel bleek dat de juiste programmering gewoon door ging, in dit geval stond dus van 21.00-21.55 Lotto Miljonairs er niet tussen.

Wel opvallend dat als er iets mis is met die EPG bij C+ dat het altijd nogal erg lang duurt voordat het opgelost is. Je ziet het ook wel eens bij Premiere (doch veel minder vaak, eerder zelden), daar is het dan uiterlijk de dag erna opgelost... dit grapje duurt nu al de hele week zo'n beetje bij C+.

We weten dat een aantal lezers op dit forum (tenminste 2, waarvan 1 moderator), onlangs met Kees Faber van Canal Digitaal heeft gesproken. Misschien hebben zij zijn GSM of ander telefoonnummer en willen ze hem eens bellen teneinde dit probleem op te (laten) lossen ?n de vraag te stellen of Canal Digitaal regelmatig de EPG-stream wil controleren.

Is maar een ideetje hoor :biggrin::biggrin::biggrin:

Laat ik dit ideetje meteen ondersteunen, laat die Faber maar eens weten dat bij de steeds hogere kosten ook wel eens een wat snellere vorm van klantgericht werken en service geven hoort.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan