anmailplanet

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xmenhackers

amialplanet komt in het pakket van canaldigitaal je kunt hem alle bekijken hij nu in test fase .

 
anaal planet hahahahaha :)-)--)

nee even serieus welke freq?

 
Animal Planet op freq. 12344 v27500 fec. 3/4

apid 00096

vpid. 00164

pcr. 00175

 
Goh, het pakket wordt steeds leuker!

Eigenlijk hoop ik er op dat de thema zenders van discovery er in de nabije toekomst ook op komen (en de originele NBC) (aangezien c+ waarschijnlijk meeleest, een tip; hoe leuker en interessanter je het pakket maakt, hoe meer abonnee's je krijgt!)

greetz, Matrix

 
hehehe nu maar hopen dat ze nog abonnees vinden :):)

:biggrin:

 
Frequenties en feeds: 's middags zat hij al erop...

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=2733

Hieruit blijkt dat bepaalde forums beter gelezen worden dan andere. Dan wil ik jullie een tip geven, kijk elke dag eerst bij "View new topics" dan zie je wat er die dag al gepost is. Ik vond de nieuwswaarde niet hoog genoeg, daarom heb ik die melding in Frequentie's en Feeds geplaatst.

Maar dit terzijde: Toch vreemd om zomaar onaangekondigd zo'n kanaal erbij te zetten. En op de Canal+ site maken ze er niet eens reclame voor. Dat Internet een snel medium is moest C+ nu toch onderhand weten, daar maken ze zelf dus geen gebruik van...

 
laatste reaktie.

Tja als je C+ heet ben je waarschijnlijk niet van de slimste en gebruik je niet de mogelijkheden die er zijn zoals internet :laugh:

Zelfs hun site hebben ze niet eens zelf gemaakt mischien hebben ze nog maar juist het internet ondekt :biggrin: :biggrin:

 
Vraagje:

Als ik animal planet op mijn nokia9302 alvast wil bekijken, is dat dan ook mogelijk?

De frequenties die hierboven genoemd worden kun je in dit soort kastjes toch niet invoeren? Of heb ik het mis....

Via kanalen installeren kan ik hem in elk geval nergens vinden.

 
En toch is er al wat te merken van de komst van dit kanaal:

Op Discovery (de eigenaar van animal planet??) wordt (een leuke) reclame gemaakt voor animal planet.

 
het kanaal zelf bestaat al een paar jaar( zie bv de teletekst pagina's van Discovery) echter was via de satelliet niet beschikbaar voor de gewone man

het zat al wel in een paar pakketten van kabelmaatschappijen,aanvoer via de glasvezelkabel geloof ik,maar het is mooi dat er een volgend themakanaal beschikbaar komt in een nederlandse versie voor de schotelkijker.

Volgende stap misschien de verschillende discovery's zoals we die uit de Engelse en Poolse pakketten kennen?

 
Animal Planet is al zeer lang te vinden in het Griekse Nova pakket, op Hotbird gecodeerd in Irdeto.

Maar ook al jaren analoog bij de Zweden, op Thor in D2Mac.

 
en in België op Canaal Digitaal ...

Ik zou eigenlijk liever Discovery Home and Leisure gehad hebben ...

CU

Red

 
Klopt , wel signaal , maar nog geen beelden gezien.EPG geeft animalplanet aan maar zender informatie zegd TEST.Ik persoonlijk denk dat ze per 1 augustus van start gaan.:)

 
En jawel hoor Animal Planet is op 1 augustus van start gegaan met de reguliere uitzendingen.

 
maar het blijft vreemd dat er zowel op de beide C+ sites niets over te vinden is...

maken dus nog geen promotie voor hun eigen pakket..maar ja dat kan ook haast niet anders..

================

Even wat commerciele links weggehaald.

Wij laten geen links naar C+ toe.

 
Laatst bewerkt:
Tja, C+ is zoals gezegd nu eenmaal niet de slimste, en daarmee wordt het topic geclosed want het is nu eerder een discussie geworden dan een nieuws item en het stond inderdaad ook al in frequenties en feeds (waar het thuis hoort).

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan