M
marcolory
Hallo,
Ik heb een dreambox 500S en HAD die netjes werkend op een AP van TP-Link.
Nu heb ik een extra dreambox gekocht om thuis intern te kunnen sharen.
Ik wilde de nieuwe box testen en sloot deze aan i.p.v. de bestaande box die ik al had. Blijkt dat de komplete verbinding via de AP is verdwenen! Kennelijk bij een onjuiste of niet geconfigureerde box gaan instellingen verloren.
Nu heb ik de box weer in het netwerk werkend maar alleen bekabeld.
De AP krijg ik niet werkend temeer omdat ik het IP-nummer van de AP niet meer kan vinden (had ik destijds aangepast omdat de standaardinstelling niet werkte) Ik moet n.l. de AP in de client-mode zien te krijgen waarin hij waarschijnlijk nu niet meer staat. Iemand een idee hoe ik (met Windows 7 !!)
het IP nummer van mijn AP kan vinden ???
Alvast hartelijk dank.
Marco
Ik heb een dreambox 500S en HAD die netjes werkend op een AP van TP-Link.
Nu heb ik een extra dreambox gekocht om thuis intern te kunnen sharen.
Ik wilde de nieuwe box testen en sloot deze aan i.p.v. de bestaande box die ik al had. Blijkt dat de komplete verbinding via de AP is verdwenen! Kennelijk bij een onjuiste of niet geconfigureerde box gaan instellingen verloren.
Nu heb ik de box weer in het netwerk werkend maar alleen bekabeld.
De AP krijg ik niet werkend temeer omdat ik het IP-nummer van de AP niet meer kan vinden (had ik destijds aangepast omdat de standaardinstelling niet werkte) Ik moet n.l. de AP in de client-mode zien te krijgen waarin hij waarschijnlijk nu niet meer staat. Iemand een idee hoe ik (met Windows 7 !!)
het IP nummer van mijn AP kan vinden ???
Alvast hartelijk dank.
Marco