M
musli
een paar topics geleden heb ik melding gemaakt van een probleemen gedeeltellijk opgelost maar nog even het volgende:
ik had eerst de img 10?? van dream multi met de orginele fp ,en met apacer handy steno,daarop gemnni 105
en dit werkte perfect,ook met cs
Omdat ik geen update kreeg met cam3 voor taq ,dacht ik ,nieuwe geminni.
Dus even naar dream gegaan de img 109 opgevist,erase img in de box gepropt weer leegemaakt ,img 109 in de box front p update naar de 106,memorystick erin ,in windows geformatteerd ,daarna flash w p 5.2 erin memorystick geformateerd gemount ,ging ook zonder problemen
multiboot erin ,daarna geminni 2.0 erin box opnieuw opstarten en tralala,niks strepen op de tv,niet meer opstarten gewoon zwaar k.. dus
alles nageken ,slecht contact in de utp kabel en ip-conflct im de router
opgelost boel weer leeggehaald ,dezelfde routine nog een keer zelde probleem.
Ik weer lezen heeft geminni 200 en 2.20 de front p 106 nodig
dus boel weer leeggehaald geminni 220 erin ,front p update weer eraf img 109 in de box ingesteld prima,memory stick weer geformateerd
flash w p erin de boel weer geformateerd multiboot geinstallerd ,gemini 2.20 erin box opnieuw opstarten en tralala ,weer niks.
nu heb ik nog een 64 mb memory stick van medion liggen en ik dacht aha proberen en tralala alles werkt weer.
dus de 109 in de box en de geminni 220 op de stick
nu ben ik vanmorgen weer aan het zoeken want waarom werkt de apacer eerst wel en daarna weer niet,en wat blijkt musicbob heeft een nieuwe cvs gebouwd de 109.id_cvs_3008-sqsh2.2 die deze bug moet ondervangen
dus vanmorgen weer alles leeggehaald
deze versie erin alles weer geinstallerd en werkte weer niet terwijl de medion wel loopt
dus nu draait hier weer
de img 109 in de flash fp 106 en op de medion stick geminni 220
met newcamd cs ,tps open,taq op 30west open
M A W
sticks die eerst wel werkte hoeven daarna niet meer te werken
en ik heb natuurlijk ook oudere versie`s van dream gebruikt
ik had eerst de img 10?? van dream multi met de orginele fp ,en met apacer handy steno,daarop gemnni 105
en dit werkte perfect,ook met cs
Omdat ik geen update kreeg met cam3 voor taq ,dacht ik ,nieuwe geminni.
Dus even naar dream gegaan de img 109 opgevist,erase img in de box gepropt weer leegemaakt ,img 109 in de box front p update naar de 106,memorystick erin ,in windows geformatteerd ,daarna flash w p 5.2 erin memorystick geformateerd gemount ,ging ook zonder problemen
multiboot erin ,daarna geminni 2.0 erin box opnieuw opstarten en tralala,niks strepen op de tv,niet meer opstarten gewoon zwaar k.. dus
alles nageken ,slecht contact in de utp kabel en ip-conflct im de router
opgelost boel weer leeggehaald ,dezelfde routine nog een keer zelde probleem.
Ik weer lezen heeft geminni 200 en 2.20 de front p 106 nodig
dus boel weer leeggehaald geminni 220 erin ,front p update weer eraf img 109 in de box ingesteld prima,memory stick weer geformateerd
flash w p erin de boel weer geformateerd multiboot geinstallerd ,gemini 2.20 erin box opnieuw opstarten en tralala ,weer niks.
nu heb ik nog een 64 mb memory stick van medion liggen en ik dacht aha proberen en tralala alles werkt weer.
dus de 109 in de box en de geminni 220 op de stick
nu ben ik vanmorgen weer aan het zoeken want waarom werkt de apacer eerst wel en daarna weer niet,en wat blijkt musicbob heeft een nieuwe cvs gebouwd de 109.id_cvs_3008-sqsh2.2 die deze bug moet ondervangen
dus vanmorgen weer alles leeggehaald
deze versie erin alles weer geinstallerd en werkte weer niet terwijl de medion wel loopt
dus nu draait hier weer
de img 109 in de flash fp 106 en op de medion stick geminni 220
met newcamd cs ,tps open,taq op 30west open
M A W
sticks die eerst wel werkte hoeven daarna niet meer te werken
en ik heb natuurlijk ook oudere versie`s van dream gebruikt