apparaten en kretologie wiki gewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dit zo lees kan deze mevrouw echt wel met een dreambox overweg.

Intern de kaart delen en kijken maar.

Als de ontvanger goed is ingesteld kan je als c+ de code niet veranderd jaren kijken.

 
Als ik deze mevrouw zo lees, dan "zeurt" deze mevrouw gewoon en ziet ze zichzelf heel erg graag tikken op een board, ga gewoon klooien met die box, leer van je fouten.

Je weet hoe je met een pc overweg moet, dus moet dit ook lukken.

Neem de moeite om te zoeken naar antwoorden.

Voor je me om de oren slaat met een een of andere bijdehandte opmerking, 2,5 jaar geleden had ik geen flauw benul van hoe een Dreambox werkt, de aan en uit knop was voor mij het enig begrijpelijke aan het apparaat en ik haal nu heel veel uit de box (zonder wiki) en ben toch een hoop termen rijker.

Ik ben het volledig eens met BT dat er plenty ifo te vinden is op het internet en op fora.

Zoals ik al aangaf ga spelen met die box maak fouten, kom je er niet uit, of wil je een term weten dan helpen wij je dolgraag, maar zulke lange verhandelingen op het board zijn "onnodig" en uitermate "irritant"

Dit helpen gaat hier echt heel ver van iedereen, en ik ben abslouut bereid om mensen te helpen dat kunnen diverese mensen hier beamen.

Maar stel alsjeblieft je vraag en hou het forum gezellig zoals het tot nu toe was.

Wil je dat niet dan val je ook duidelijk niet in de categorie hobbyist, maar we helpen je evengoed

Gr.

Wing

 
Als ik deze mevrouw zo lees' date=' dan "zeurt" deze mevrouw gewoon en ziet ze zichzelf heel erg graag tikken op een board, ga gewoon klooien met die box, leer van je fouten.[/quote']
Misschien zo zoetjes aan een terechte opmerking, we hebben hier allemaal moeten leren hoe we met een decoder of computer om moeten gaan...

de 1 gaat er iets verder mee dan een ander, en schrijft zijn eigen scriptjes, en waar nodig deelt deze die met een ander, neem als voorbeeld een "Prio".

Ik ben het volledig eens met BT dat er plenty ifo te vinden is op het internet en op fora.
Er is inderdaad een overvloed aan info te vinden op internet, en ook op dit ( oudste satellietforum! ) is een bak aan informatie te vinden, de nodige "howto's" en sticky postings in de diverse forumonderdelen, en dan nog de zoekfunctie op dit forum, om alles te vinden wat er ooit geschreven, uitgelegd en gevraagd is.

En soms neemt men wel een de moeite om iets nog eens tot in de puntjes uit te leggen, maar wat al tot in den treure geschreven en uitgelegd is... ?

Zoals ik al aangaf ga spelen met die box maak fouten, kom je er niet uit, of wil je een term weten dan helpen wij je dolgraag
En dat is juist waar een forum voor is, lezen, uitproberen, downloaden, en waar het niet lukt, vragen!

Er hier een kant en klare hap van maken, geeft ons geen nieuwe "bruikbare" leden. ;)

Dat is wat een forum aan het draaien houdt, want we hebben het allemaal zelf of met behulp van moeten leren. ;)
 
Het lijkt er op dat er links en rechts wat irritaties zijn ontstaan, met name door de standvastigheid van de topic starter.

Maggy heeft haar standpunt inmiddels wel duidelijk gemaakt lijkt me, en een aantal van ons heeft aangegeven dat het idee op zich zo slecht niet is, maar dat er wel wat haken en ogen aan zitten.

Naar mijn idee heeft dit onderwerp daarmee zijn doel bereikt.

Omdat we hier het Satellite FUN Board hebben, houden we het wel liever gezellig.

Daarom ook sluit ik dit onderwerp, zodat er niet een eindeloze discussie zal ontstaan.

Ik wijs er op dat dit een moderatie is, en dat daarmee discussie hierover alleen mogelijk is via PM met een van de moderatoren en dus niet in het openbaar.

Zou iemand een nieuw onderwerp starten die hierover gaat, word deze zonder meer verwijderd.

Het onderwerp is dus nu gesloten.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan