Arabesque kaart

G

gawadie

Effe een vragie,
Ik wil een originele arabesque kaart (Viaccess) kopen, maar ik weet niet of ik ook een viaccess cam erbij moet kopen of niet?
Ik heb een humax 5400z met HOT3.0 erin.
En als ik een viaccess cam koop, kan die gewoon draaien naast de HOT, of moet ik de originele firmaware weer terug zetten?
Gr, en alvast bedankt

ik heb van mijn humax met embedded irdeto een allcam+ gemaakt en hij leest ook de origenele kaart van duitsland met nagravision2,dus zou hij ook die viaccess moeten lezen kunnen,daarvoor heb je enkel een weerstandje nodig van 1KOhm en een stukje draad en dat kost 10 cent ongeveer.
NB.ik stuur je nog een email groetjes

Je zult wel een viaccess cam moeten kopen om de kaart te laten werken op je Humax.

aan petje 123
was is er verkeerd met mijn allcam+,omdat jij spreekt van een viaccess cam,bij mij gaat de originele kaart van duitsland ook met nagravision2

De oude betacrypt ontvangers kunnen ook nog overweg met de Nagravision die Premiere gebruikt.

De Humax is toen de tijd aangepast zodat de ontvanger met Betacrypt overweg kon en daarom werkt Nagravison 2 van Premiere nu ook nog op de Humax.

Echter zal een Viaccess of Seca 2 kaart niet werken op het Irdeto slot van de Humax 5400.

mijn kameraat heeft ook een art caart in humax die kijkt met zwarte via cam rode wil niet

of matrix reload

werkte ook

de via card van art krijg je noit aan de praat in de inbedet cam van de humax 5400 want de humax is voorzien van een irdeto inbedet cam ik heb zelf een via black cam en het werkt uitstekend
maar alles jij een rode via cam kopt deze moet je laaten upgraaden op hotbird 12092 h 27500 en voor de rest alles werkt perfect in de humax
grtz roufa!

bedankt voor de reactie,
Als ik het dus goed begrijp, kan ik hem dus niet op de imbedded gebruiken, en kan beter een zwarte viaccess cam kopen.
en jerry de site die je mij gaf werkt helaas niet.
gr

de zwarte via cam is niet meer verkrijgbaar wel de rode cam kijk eens bij de baner hier boven voor een leuke bedraag kan je kopen
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan