Artikel in de Telegraaf

S

SuperJoop

Er staat vandaag weer een artikel in De Telegraaf over het kijken met een garagedeurkaart naar Canal+.

 
Laat ik nu net geen Telegraaf abbo hebben!

Kan ik dit ook op internet bekijken?

 
Dan zal canal plus wel bij alle abonnee,s ,alle verkooppunten etc de telegraaf terug willen halen en verbieden via de rechter net als destijds met het artikel in de computer idee !!

Beloofd weer drukke tijden voor Freek en de zijnen..

Zal mij benieuwen wanneer bij mij thuis de telefoon gaat voor inbeslagname van de Telegraaf...

 
speciaal voor jou drz.

het is te lezen op: http//home.12move.nl/~sh118984

greetings opeltje

 
en dan ook niet. via jullie board wil het niet op een een of andere manier. als je het adres gewoon intypt werkt het wel. ook via profile kom je er gewoon terecht. vreemd....

greetings opeltje

 
ik weet niet wat er aan de hand is maar ik krijg alleen maar de kop van dat stukje en dat is het dan ookdus heb ik het ook nog niet gelezen

groeten

 
Ik heb ondertussen heel de site van De Telegraaf doorgenomen maar heb het artikel niet kunnen vinden.

 
Hoi.

Heb hier de telegraaf voor me (blz27),vind het een slap verhaal.

Oud nieuws.overgenomen uit de satellite van veronica.

En dan die Willem die voor Jan en alleman even de kaart vrijschakeld! Dat soort mensen zijn verkeerd bezig

Die zogenaamde Willem persoon kan net zo goed verzonnen zijn

door de telegraaf.

Ik vond het dus een zwak verhaal !

Greetz pizzaman.

 
als het goed is moet het nu echt werken. overigens is het ook een slap verhaal. maar toch leuk gedaan. vooral die laatste alinia...

greetings..opeltje

 
Loop de eeerste de beste zwarte markt maar eens op! Daar vind je de mannen die de eigelijke reden zijn dat Freek zich zo druk maakt!

Zij verkopen kaartjes voor 300 piek die elke maand een update nodig hebben van 15 piek. Ze nummeren de kaarten zelfs zodat alleen hun eigen klanten 15 piek voor een update moeten betalen. Dit zijn de echte boeven, niet de mannen die op hun zolderkamertje uren zitten te loggen en te pielen!

 
vind ik ook, iedereen die grof geld wil verdienen voor het aansteken van die kaartjes mogen best gepakt worden. deze bedragen zijn toch ook niet normaal?? door dit soort praktijken krijg je dit soort gezeik.

greetings opeltje

 
Hier even de juiste link: http://home.12move.nl/~sh118984

Overigens vind ik het knap dat men intellectueel niet erg bijster is maar toch intellectueel genoeg kan zijn om de irdeto, viaccess en (volgens C+ onkraakbare) seca/mediaguard codering te kragen.:)

Dream on Freek, nog altijd bezig met deze uitspraken die jezelf en C+ belachelijk maken? :)

 
De enige echte manier om ons (voorlopig) buitenspel te zetten is een nieuwe codering te introduceren. Rest alleen de vraag hoe die intellectuelen van C+ denken dat voor elkaar te krijgen. Aangezien dat niveau zelfs voor hun een te groot obstakel is, zal dat voorlopig niet gebeuren en beperken ze zich tot dit soort onzin.

Grtz. Bullet.

 
En wat ik ook nog kwijt wil is dat ze die figuren die geld verdienen aan illegale smartcards direct aangeven bij C+.

Kunnen we gelijk zien hoe freek met deze figuren "omgaat"

(Ik kan m'n posting niet editten vandaar deze 2e reply)

Grtz Bullet.

 
Ik heb maar even de Telegraaf gekocht afgelopen zaterdag, ik moest toch boodschappen doen en voor die 3,25 heb je weer een leuk krantenknipseltje voor aan de muur.

Leuk verhaal inderdaad, maar zo'n soort artikel heeft al ergens in een blad gestaan.

Ik ben alleen bang dat dit verhaal het vuur verder aanwakkerd en meer mensen naar de beunhaas gaan.

Het legertje beunhazen zal alleen nog maar groeien om dat er dus duidelijk geld in te verdienen valt.

Het lijkt mij dat de telegraaf nog even wat zout strooit in de wonden van C+.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan