Artikel in de Telegraaf

DRZ, ergens heb je gelijk, maar zo erg is dat niet, want als je het goed bekijkt, dan strooit C+ ZELF zout in hun eigen wonden, door steeds opnieuw (zoals ook in Satellite/FSW) dat soort interviews te geven, waarin ze keer op keer aangeven dat de zaken gekraakt zijn en gemakkelijk zichtbaar etc.

Ze maken dus zelf reklame met het feit dat men gratis naar hun kijken kan.

Slimme providers pakken illegale figuren in stilte aan en gaan niet lopen adverteren over mogelijkheden in vakbladen.:)

Wat Telegraaf deed is gewoon een gevolg op de berichten van C+ en ik vind het niet meer dan terecht.

Bij C+ public relations zijn ze immers niet intellectueel genoeg om daar ook eens bij stil te staan.

 
@ opeltje

Volgens mij is geen enkel bedrag normaal, de mensen die zo'n kaartje kopen is het alleen te doen om gratis te kunnen kijken. Vandaag een collega die ook zo'n kaart had gekocht voor f100,- 2 weken gekeken en nu weg beeld. Voor f25,- zou hij weer geactiveerd kunnen worden. De betreffende persoon laat nu niets meer van zich horen of ik niet ff zijn kaart wilde vrij schakelen. Van mij mag hij zwart beeld houden tot kanaal+ goede service gaat verlenen ;

(kan lang duren). Dit soort mensen zijn de spreekwoordelijke rotte appels.

Groeten, Sat4me2.

 
precies, ben ik het ook mee eens. ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook zo aan mijn eerste kaartje ben gekomen hoor. maar ik heb toen wel uitleg gehad hoe het een en ander werkte en daarna zelf aan het prutsen gegaan. en daar ging het toch om?? lekker zelf de dingen weer aan de praat krijgen. ook al duurde dat nachten en dagen, het moest en zou werken. (niet dat ik er nu zoveel vanaf weet hoor)

black tiger nog bedankt voor het veranderen van de url. (foutje bedankt)

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan