Artikel piraterij Hopperguide feb/mrt 2001

J

Johnny Doe

In de nieuwe Hopperguide staat een groot artikel over de piraterij, beslaglegging 2 Satzaken in NL, aanbieders van illegale info op internet, problematiek rond het duur inbellen, zeer lang wachten, canal+ akties, etc. etc.

Zeer interessant om te lezen, als je geen hopperguide abbo. hebt, lees/koop in ieder geval deze uitgave.

JD

 
Interesant maar bij mij op de hoek hier in Macedonie, niet te koop, wellicht ook een website waar dit men kan lezen?

Alvast bedankt!

 
ik snel op de fiets naar de stad, lag ie nog niet in de boekhandel waar ik hem altijd koop, volgende week misschien? ( een abbo is misschien wel handiger, dan heb je hem ook eerder als in de winkel).

 
toch intersant die hopperguide die durven tenminste nog iets over die zaken teschrijven.waar andere satteliet boekjes al kippe vel krijgen bij het uitspreken van de naam CANAL+

 
Bij mijn satwinkel in Maastricht was ie vanmorgen al te koop. Toch nog altijd een referentie voor mij, die satlijsten in de Hopperguide.

Trouwens, wel sneaky zoals ze bij de zaken die bezoek hebben gehad, het vooronderzoek gedaan hebben. Kunnen ze bij veel satwinkels de deuren gaan sluiten. Veel werk hoor voor C+. Want die winkels worden bijna verplicht kaartjes te verkopen. Hoe kunnen ze anders die Spanjaarden en Italianen en Polen en Fransen tevreden stellen, met een paar free to air zendertjes? Tja, we leven nog niet een een vrij Europa, dat duurt nog ff.

 
Volgens mij is dit op zich uitstekend nieuws. Begrijp me niet verkeerd, uiteraard niet voor de betrokken sat shops, maar voor alle satfanaten. Als *Anal+ denkt hiermee het tij te keren hebben ze het volgens mij en vele anderen kompleet bij het verkeerde eind. Dit "redmiddel" zal door de internet familie langer volgehouden kunnen worden dan door freek met z'n plusboys. Er staan immers ook nog servers in landen waar nu veel geld wit gewassen word. Deze landen Belize etc. nemen de regels zoals ze het zelf het beste uitkomt.

groet,

Jan Ty

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan