as zondag AJAX-PSV

Wedstrijd wordt in de tweede helft gestaakt bij een 2-0 voorsprong van Ajax. De spelers van PSV kunnen deze achterstand niet verkroppen en maken zich schuldig aan ordinair natrappen, schwalbes (Robben) en elleboogstoten.

PSV wordt disciplinair gestraft door de KNVB met 3 min punten.

Een aantal spelers van PSV wordt aangeklaagd wegens mishandeling. Enkele spelers van PSV mogen niet mee naar het EK in Portugal en daarom wordt nederland europees kampioen.......

Allemaal te zien op Polsatsport

alhowel ik geen groot liefhebber ben van de Nl-se muziek vind ik hier het liedje van Borsato wel op zijn plek, namelijk dromen zijn bedrog...

Originally posted by Mokum1
Ajax wordt toch wel kampioen!!
Maar goed het wordt 1-1

Het valt mij wel op dat alle ajacieden hier het erg donker inzien(dat valt ook wel te begrijpen met zo'n selectie), maar we zullen zien.

Nou daar gaat die dan,, ook al heeft Ajax de laatste 6 wedstrijden tegen PSV verloren en ook nog 2 gelijkspelen,, want de laatste thuis overwinning dateerd al weer uit 1995.

Dus word het weer tijd voor een overwinning,, zal moeizaam zijn met deze ploeg,, maar vooruit,, meestal veel doelpunten dus ik hou het op:

3 - 1

mocht ik het fout hebben is dat niet mijn schuld maar dat van PSV hahahahaha.

PSV heeft het geluk dat Ajax op dit moment zoveel geblesseerde spelers heeft want normaal gesproken denk ik dat Ajax met 2?3-0 kan winnen van dit PSV. Op dit moment hoop ik dat Ajax wint maar vrees dat het aantal geblesseerden Ajax toch te veel is.Ik hoop op 1-0 voor Ajax.

WWWHHHHHAAAAAAAA

Geloven jullie nu echt dat Ajax ook maar een beetje kans maakt tegen PSV.

Psv zal het waarschijnlijk rustig aan doen en niet de beste spelers opstellen.
Ook zal Psv zo beleeft zijn om Ajax een tegen doelpunt te gunnen.
De stand word dus gewoon 2-1 voor Psv dat is zo klaar als een klontje.

Jos

P?s als ik net zo veel verstand van satelliet ontvangers had als van voetbal kon ik er beter mee stoppen.
Met andere woorden ik lijk wel een Rat en schreeuw maar wat raak.

LOL

Is er a.s. zondagmiddag nog wat leuks op TV?

Originally posted by Mr Blue Sky
Is er a.s. zondagmiddag nog wat leuks op TV?

Ja, er wordt vanaf 12.30 voetballes gegeven door PSV, misschien dat ze er in R'Dam nog wat van kunnen leren..

Wij komen elkaar vanavond wel tegen ...hahahaa

we poetsen de stand van afgelopen zondag ff weg met een vernedering voor jullie... Het word 3-1 na verlenging voor ons ...

en over zondag is geen zinnig woord te zeggen ajax doet het redelijk met die jonkies ,maar toch schat ik de kansen voor psv iets beter in 2-3 kezman en jan vennegoor of hesselink ,robben ......

sorry maar helaas voor ajax ...

De uitslag van psv vanavond maakt me niets uit als ze alleen maar van Bommel een zacht uppercutje geven is mijn avond goed.
De zielepoot die zich achtergesteld voelt door het wilde westen.

Originally posted by mari
De uitslag van psv vanavond maakt me niets uit als ze alleen maar van Bommel een zacht uppercutje geven is mijn avond goed.
De zielepoot die zich achtergesteld voelt door het wilde westen.
Als hij as zondag maar over ajax heenbommelt vind ik het allemaal goed, v.d.Vaart is ook zo heerlijk sportief, trap na als een speler op de grond ligt.

Gelukkig staat er nog niets over psv-nac, maar eens temeer bewijst PSV dat het sociale aspect ook erg belangrijk is in de voetbalwereld, ze verdelen een aantal prijzen onder de armen...

PSV verdeelt de prijzen onder de armen,wat een arrogantie. NAC heeft gewoon terecht gewonnen net zoals twente terecht van feyenoord heeft gewonnen.

Originally posted by Sandokan
PSV verdeelt de prijzen onder de armen,wat een arrogantie. NAC heeft gewoon terecht gewonnen net zoals twente terecht van feyenoord heeft gewonnen.

Sorry Sandokan, ik vond hem zelf wel grappig, ik houd de randstedelingen slechts een spiegel voor, dus vandaar deze opmerking, je hebt volledig gelijk, psv speelde bagger en Nac heeft hiervan dankbaar gebruik van gemaakt.

wat een gemoedelijke sfeer in het brabantse land.
Begint al aardig op het wilde westen te lijken.

Mari,

Dat is alleen maar tactiek, a.s.zondag na afloop wordt contract gewoon getekend.

Salu2,

Valerio

als dat zo is kan ik waarschijnlijk voor de tiende keer drie nachten niet slapen maar dan zal ik de eerste zijn die je feliceteerd

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan