AssCom Reference

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Weet iemand waar ik hier nog firmware voor kan vinden. ??

Liefst origineel. Probleem is dat er geen originele firmware inzit en na het uitzetten steeds weer alle kanalen moeten worden ingelezen.

Elektronisch lijkt alles in orde vandaar dat ik ook liefst de originele firmware er weer in wil hebben.

Misschien heeft iemand nog iets op de backup staan ???

 
Via de dealersectie van Algevex was die vroeger nog te krijgen. Maar daar wordt hij niet meer geleverd, als niemand zich hier meld kun je ze eventueel eens een mailtje sturen of ze die firmware nog ergens hebben liggen en hem willen toesturen.

 
Nog niet veel reactie maar heb het inmiddels gevonden.

Had het wel eens gebruikt in de tijd dat die asscom dingen net nieuw waren.

Dus eens even gekeken tussen de oude cd/dvd waar je met zorg dit soort programma's opsloeg want je wist maar nooit.

Vond daar van alles voor de asscom tussen. De loader en firmware en nog wat editors e.d.

Heb hem geprogrameerd en alles werkt weer 100% ook het vasthouden van de kanalen is weer ok..

Dus iemand nog iets nodig even een pm .

Maar gezien de reacties zal dat wel meevallen.

 
Kijk, toch handig als een mens nog eens iets bewaart.:biggrin:

 
hi i'm italian so i try to speak in english

i have an asscom reference 1 that works with the firmware allcam 2000.

i ask you if tere is anybody who has another new alternative firmware, more recent, like for example revolution or setttracker for strong.

i hope so .

best regards

mefy

 
Hello mefystole,

I have only the original firmware and only seca decryption.

But you wrote that you use Allcam 2000 firmware.

Can your firmware do more than seca ???

If so i would be happy to try it.

 
Hello mefystole,
I have only the original firmware and only seca decryption.

But you wrote that you use Allcam 2000 firmware.

Can your firmware do more than seca ???

If so i would be happy to try it.
NvBgm the firmware i use decrypts all cams exept NDS.

u can find it at yahoo groups TMX http://it.groups.yahoo.com/

this firmware works on asscom refence 1, galaxis sat2000 and tmx 7010s

 
Heren,

Weten jullie toevallig ook hoe je een Asscom terug krijgt naar zijn default settings. Ik kan geen manual vinden op Internet en weet de code/kinderslot niet.

gr.PvdB.

 
Deze schijnt via de smartcard gezet te worden, dit vond ik nog terug op oude informatie van de toenmalige importeur Algevex:

Pincode vergeten: Bel naar CanalDigitaal voor een PIN-code reset: Tel. 0900 9323

 
Via Canal - ? Dat is echt de ultime vernedering dat je daarvoor deze club moet kontakten:[, maar goed ik ga het proberen. Je hoort het......

 
Dat is juist, de PIN code word op de kaart opgeslagen.

Dat werkt zo bij veel origineel goedgekeurde ontvangers (dus ook op de nog oudere irdeto versies).

 
Ik vindt het zelf ook belachelijk brinkpvd, net als meer mensen die ook de mening zijn toegedaan dat de ontvanger eigendom is en dat een provider zich daar niet mee moet bemoeien, maarja...:sad:

 
Nog niet veel reactie maar heb het inmiddels gevonden.
Had het wel eens gebruikt in de tijd dat die asscom dingen net nieuw waren.

Dus eens even gekeken tussen de oude cd/dvd waar je met zorg dit soort programma's opsloeg want je wist maar nooit.

Vond daar van alles voor de asscom tussen. De loader en firmware en nog wat editors e.d.

Heb hem geprogrameerd en alles werkt weer 100% ook het vasthouden van de kanalen is weer ok..

Dus iemand nog iets nodig even een pm .

Maar gezien de reacties zal dat wel meevallen.
Zou je mij die editor sofw toe willen sturen?

B.V.D.

 
het heeft even geduurd maar ik moet zeggen dat C+ mij goed geholpen heeft. En inderdaad kunnen zij de code verwijderen. Fluitje van een paar cent.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan