aston 1.05

G

gogo

Waar moet je hem in configuratie opzetten als je een orginele canal+ kaart gebruikt.
Ik gebruik firmware van josje op een humax5400

thx gogo

Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik heb hem nu op CARD EMU S staan, maar als ik dan bijvoorbeeld naar multivision kijk, en zet hem dan weer terug, dan moet ik hem eerst weer op cas zetten....dat springt ie weer gewoon op beeld .... daarna kan ik hem op iedere andere instelling zetten. Ik denk dat het nog komt omdat hij ook naar het irdeto slot kijkt, gezien daar ook een c+ irdeto kaart in zit (ahum),
Misschien als C+ straks niet meer voorkomt als irdeto provider op de kaart, dan we dan van het geschakel af zijn ??

who knows

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=25224
Je had beter een secaII kaart kunnen nemen .
Dit probleem had ik dus in combinatie met de premiere kaart en irdeto I kaart telkens was de kaart in de magic de weg kwijt.
Nu een seca II in de magic en Prem in kaartslot werkt perfect.
Je kan ook proberen Canal+ nl uit de keybin te verwijderen of/en pmc aanpassen en irdeto I id eruit gooien.
Grt. Jacob.

Elke keer bij inschakelen van Humax krijg ik blauw balkje in beeld "CI Module initialisering..." wat lang niet direct weg gaat ook niet bij zappen.Moet vaak weer dan weer een paar maal in-uitschakelen wil ik het kwijt zijn.
Wie weet oplossing voor dit euvel....Merci.

Heb hem in config staan op card+emu en gebruik naast een funcard een seca2 kaart in de Aston 1.05 module op Humax5400 irci Toh3.3 met hot3.4

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan