aston van 1.03 naar 1.04

G

gauser

weet iemand of het nu wel of niet kan upgrade de 1.3 naar 1.4

heb wel op franse site file gevonden maar hoor overal dat het niet zou kunnen wie weet er meer of heeft het ook al geprobeerd

MiseAjourAston104 zo heet file

houd me aanbevolen voor info daar ik toch niet zomaar mijn cam wil nekke

gr gaus

 
heb ook al verschillende files gevonden, maar veel van deze files zijn fakes.

Ik denk niet dat deze reeds patch bestaat omdat de hardware van 1.03 en 1.04 verschillend zijn.

 
laast een scheld party gelezen op het satnerd board hierover:het werkt volgens de maker wel maar je moet wel even de cim even open maken om er een ander eeprom in te zetten. volgens mij werkt het dus niet! en als je het toch wil proberen. na het flashen (als het niet werkt) moet je "even" de eeprom uit de cim halen en los programeren

 
werkt niet, de hardware is compleet verschillend. Mocht er ooit een zijn die wel werkt zal je het wel horen ... wees gerust.

CU

Red

 
Niet doen!!!! er heeft naar mijn weten al 1 persoon z'n ci naar de filistijnen geholpen. En dan kan je de eeprom die erin zit eruitsolderen en die met een speciale progger (veel $$$) proggen.

Greetz, Matrix

 
dan waag ik mij er niet aan

iedergeval bedankt voor reactie

gaus

 
ik was het die het geprobeerd heeft, en ik wist dat het evt niet mogelijk was. maar omdat ik niet alles geloof wat ik lees ben ik er toch ingetrapt.wat een ander hiervan vind stoort mij niet zo ( stoer of gewoon dom ) je kunt hierover wat lezen bij de satnerds.

dat hierover een scheldpartij ontstond kan ik niets aan doen, en betreur dit ook.

have fun

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan