Atmel 8515 enkelzijdig met 2 dipswitches ??

F

Franky

Ik ben bezig met het proggen van een 8515, deze is bestukt met een tweetal dipswitches.

Ik neem aan om het afplak-probleem op te lossen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen, de stand van deze tijdens het proggen en de stand voor de ontvanger.

on off off on on on off off ik weethet niet.

 
voor het proggen met de appolo alles op ON.

na het proggen de swits die pen 2 onderbreekt van de card conektor(NIET pen 2 van de chip)op OF.

afhankelijk van merk toestel.

nokia en strong seca doos mag on blijven, philips 5816 en 7071 moet OF staan anders werkt het niet

de andere swits blijft bij mij altijd op ON.ik vermoed dat deze dient tegen het overschrijven als de kaart in de ontvanger zit.

gr prutserjo

 
Met Nokia bedoel je daar ook de MM9600 met aston erin?

Ben er ook nog niet uit watvoor file erop moeten, en hoe ze

met chipcat te laden.

Ik heb wel wat files, een hex en een crd file, maar als ik ze zo

bekijk zie ik er niet veel soeps in.

 
in een aston cam moet alles op on

getest op hummax 5300 5400

en nokia 9800

gr prutserjo

 
Nou, dan zet hem in een 9600 met Aston 1.03 toch maar op OFF die tweede dipswitch.:)

 
Weet misschien iemand een layout en beschrijving van de kaart en de chips die er op zitten. (8515)

Dan kan dat ff bekijken en mischien beredeneren waarom en hoe de switches moeten staan.

Alle info hierover is welkom.

chipcat@bucom.net

 
die switches worden gebruikt om de chips te kunnen programmeren en daarna mag je ze op off zetten want in sommige cams krijg je anders kortsluiting als het goed is maken die switches voor de werking niks uit alleen tijdens het proggen

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan