Attacks & verwarring

W

wizzaerd

Heeft er nu eigenlijk al iemand precies kunnen herleiden wat er gebeurt? Okay er zijn diverse oplossingen voor div. situaties maar wat gebeurt er nu eigenlijk...

Ik heb ook de indruk dat er nogal wat verwarring ontstaat door dat er niet alleen attacks uitgevoerd worden, maar men ook rommelt met kanalen.

 
Ik heb nog steeds beeld op Taq***** kanalen, af en toe zap ik op een T-kanaal die zwart blijft, die krijg ik dan aan de praat als volgt, ik druk op de ab 1 kanaal hoger of lager en dan weer terug op het kanaal dat zwart was en hopla weer beeld en het beeld blijft ook gewoon.

Van verschillende kanten hoor ik nu dat dit niet overal werkt, wat ze ook zappen Ta***** blijft zwart.

Ik ben nu heel benieuwd of er meer zijn die Ta***** nog kunnen zien.

 
Yes! ook hier taq**** op zwart.

Het lijkt wel of ze een afwijkende key gebruiken ofzo.

 
Op mijn echostar ook geen problemen, het zijn speciaal de orginele seca doosjes.

Is de datastroom niet ergens te onderbreken in het apparaat zelf?

 
even heen en terug zappen en ik heb dan weer beeld op t*a zoals Duck zei

 
lijkt alsof ze per ppv een andere codering gebruiken.

Hebben alleen dus de secaboxjes hier last van?

Of zijn er ook al xxvrije humaxjes gesignaleerd..

 
ja dus,

humax 5400, 105 aston, mosc, ook last met de ppv van taq

 
hier alles nog in orde

humax 5400 + aston 1.03 met GW

groetjes

 
Alle TA**** kanalen werken op mijn Echostar 3000

Geen enkele problemen met kanalen

Aad

 
Ook hier geen enkel probleem op Echostar3000 met 1.04.

Maar eens alle types kaarten getest uit de collectie (behalve mijn origineel, die is voor noodgevallen) GW, Atmel 2323 en 43 en Funcard, ze werken allemaal nog. Vermoed dus dat degenen die geen secadoos hebben alleen wat aan hun files moeten sleutelen.

 
voor zover ik het kan volgen gaat het met taq alleen om de seca boxjes (philips,nokia,strong) wat ik er over gevonden heb is dat het een soort van landcodering is. dus taq alleen op de spaanse firmware enz. tijd om dr uli weer eens uit de kast te halen?

 
Ik snap het in ieder geval niet meer, dit gaat mijn verstand te boven, ben nu al een hele dag aan het sleutelen, maar ik ben er in ieder geval nog niet uit.

 
07.04 - Taquilla use now ID 0033 and op. key 0e. Is recognized again by Gold Boxes and use subchannel 0d

Stukje tekst uit de chat van satlounge door Bloop, maar dit had jij ook ergens gelezen.

Ook gezien aldaar dat met een spaanse goldbox alles wel loopt, maar je moet nu 'werkelijk' de film kopen, door op 0 te drukken, en dan verschijnt het kanaal. Je moet dus PPV jetons afgeven, en het zou moeten lukken met GW???

Ik heb het ook maar van horen zeggen... maar we kunnen in elk geval verder zoeken.

 
Bovenstaande uitgeprobeerd, maar tot nu toe zonder succes. Taquilla blijft zwart op mijn philips

 
Ik heb het gebrobeerd met windecrypt maar helaas.......

alle mogelijk denkbare sleutels ingevoerd maar hij blijft onherkenbaar op id 0033.

We gaan dus nog even door met zoeken...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan