audio cd branden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hoi,,

Ik heb hitzone gedownload maar nu zit er voor de CD een mdf en mds file bij.

MDS is 3 KB
MDF is 793.000 KB

Weet iemand hoe je dit moet branden,, met nero krijg ik het niet voor elkaar en DVD decrypter doet het ook niet.

cd's die ik heb zijn 700 MB dus eigenlijk te groot dan.

Weet iemand een oplossing hiervoor.

Op welke site heb je dit album gedownload Jack, want vaak wordt dat daar uitgelegd hoe het zit met zulke bestanden?

Komt van een nieuwsgroep af,, enigste wat ik erover kanvinden in FTD is dit:

650 mb cd of 700 MB...gebruikt ? , moet 700 mb zijn ,en anders image bestand invoeren en eens proberen te kopieren 1/1 met nero ...misschien werkt dat ?

Maar met Nero lukt het mij niet als image,, of ik moet iets fout doen.

als er in de loop van deze avond geen antwoord komt, dan zal ik er mezelf eens in verdiepen. ;)

een bestand van meer dan 700 mb moet op een 90 minuten cd, maar dat zul jij ook wel weten denk ik...

Ff nog een ander vraagje erbij, wat is de kwaliteit van de cd?

Want er zijn gewone sites zat waar je hem zo kunt downloaden zonder al deze problemen. ;)

Jack ik heb even met Google gezocht, want anders wist ik het ook niet, ik download bijna nooit via de newsgroepen, maar alle "vingers" wijzen naar Alcohol 120. ;)

Even een Quote van een site:

Waarschuwing:
Images voor CD opname software bestaan vaak uit meer dan ??n bestand, te weten. *.cue/*.bin (CDRWin), *.mds/*.mdf (Alcohol120%), *.ccd/*.sub (CloneCD), *.bwt/*.bwi/*.bws (BlindWrite). De optie moet niet aan staan mochten deze bestanden gedownload worden. Het veranderen van hun bestandsnaam zal in foutmeldingen resulteren omdat de correcte bestandsnaam ook in deze bestanden is opgeslagen.
Wanneer u de bestandsnaam toch verandert, dan moet dit in het bijbehorende layout bestand vervangen worden. Voor *.cue bestanden kan dit eenvoudigweg gedaan worden met Windows Notepad maar voor andere formaten is een hex editor nodig zoals UltraEdit of WinHex.

Meer staat te lezen bij deze site

Hopelijk kom je er nu uit en heb je 800 mb cd's liggen.

Bedankt voor je hulp,, maar heb hier ook geen 800 MB cd liggen.

Ga verder niet moeilijk doen want ging met name om de DVD en die heb ik nu.

Die CD download ik nog wel effe apart,, staan er genoeg keer op en dat is nog geen 10 minuten werk :)

die 800 past wel op een 80 minuten CD er zit ook een beetje overhead in die file

gewoon branden met Alcohol 120

Wat @Matrix zegt kan idd ook, dan hoeft het niet op een 800 MB

Maar ik kijk zojuist even op Bedrock, en daar staan alle hitzones tegen een goeie kwaliteit (192 kbps) in mp3. ;)

Inderdaad branden met Alcohol 120 dat is je enigste optie anders moet je aan de gang met winiso om de muziek er uit te krijgen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan