Audio naar DVD

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ik heb 'n dvd gedownd (vhs rip) waarvan het geluid steeds van hard naar zacht gaat en omgekeerd.

Ik heb 't geluid geript en door Sound Forge gehaald en het daar gerestaureerd, maar ja, nou moet 't terug naar de dvd (.vob)

En dat weet ik dus niet; kan iemand mij op weg helpen?

b.v.d.

 
Zou ik in eerste instantie ook niet weten. Misschien helpt het als je aangeeft in welk bestandsformaat of nog liever extensie het nu op je HD staat nadat je het door Sound Forge heb laten bewerken.

 
Maakt eigenlijk niet zo veel uit, want met Ace DVD audio extractor kun je zowel .wav als .mp3 maken.

Maar ik heb nu .mp3, bitrate 256; net zo veel als de originele.

Maar zoals gezegd, ik kan ook zo naar .wav rippen, mocht dat nodig moeten zijn.

 
Ooooh.... sorry, ik had even iets verkeerd begrepen, mijn fout. Ik dacht film en al, maar feitelijk heb je dus geluid en dat moet je terug in de DVD zien te verwerken.

Phew. Dat is niet van het gemakkelijkst want het moet dan mooi synced lopen, daar zijn aparte utility's voor maar ik weet niet zo vlug welke, maar ik zal in elk geval mijn ogen voor je open houden.

 
Volgens mij moet je alles wat je nodig hebt kunnen vinden op dvdpuntboxpuntsk .

Het sync krijgen zal zoals BT al aangeeft wel een strijd worden dus veel success ermee.

Mischien is het ook leuk als je bij houd wat je doet, dan kun je er hier een tutorial voor neerzetten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan