Audio op mozaiek

E

Edwardo

Vrienden,

Heb eens een praktisch vraagje.
Hier in Belgi? werkt men ook met seca2 decoders,en zend men zowel digitaal als analoog uit via de kabel.Digitaal ontvang je met een digitale decoder en analoge kan je ontvangen met een omgebouwde rtl4 decoder maar dan zonder geluid.

Daar er nog geen oplossing is voor om de kaartjes van seca 2 te bewerken,besloot ik eens iets te proberen.

Voor het beeld gebruikte ik de analoge decoder,zo kan je zonder geluid naar canal+ rood,blauw en hallmark kijken.
Voor het geluid wou ik de audio uitgang van de digitale decoder gebruiken en deze op de scart aansluiten van de analoge decoder.Zo kon ik toch het geluid gebruiken door op de betreffende kanalen te staan van de mozaiek.

Ik krijg echter maar 15 sec geluid op de mozaiek,daarna valt het geluid uit en komt onderaan,"voor abbonement,raadpleeg canal+"
Is er een mogelijkheid zodat ik de melding niet meer krijg?Ik hoef daarvoor geen beeld te hebben op de digitale decoder,ik wil enkel het geluid constant op de mozaiek.

Is er een mogelijkheid om ergens een bit hoog te zetten op een seca1 kaart of ligt het aan de ins die gestuurd worden?Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Greetz Edwardo
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan