Automatic change ATR

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Bovenstaande titel is een programma wat weer de ronde gaat.

En met een kleine uitleg erbij.

Volgens mij is dit weer zo''n fake programma waarmee je de ATR van de 4.0 4.1 kaarten aan zou kunnen passen.

Maar ik hoop dat ik ongelijk heb. Wie weet het antwoord. ???

==============================================

To change the ATR of one Smart Card in less than a minute!!!!!!

They are enough to 3 Click and the game e' fattoooooooo.

1-Inserisci the card in the Phoenix.

2-Premi the Push-button N.

1 - After approximately 20 second in the window you apparira your new ATR. (LIV. 3)

3-A this point you will have to insert 14 Bytes in order to compose the NEW " UA "

EXAMPLE: C1 0C 00 00 08 33 0C 00 27 00 00 11 22

4-Fai click on continuous...... After approximately 10 second HERE your new Serial-UA.

5-Ultimo passage...... Click on AIM in order to bring back the ATR to Level 1 With the hope of to have been clear in these little info, creed to have made to many one appreciate what.

HEADS personally and not only on S.Card Vers.4.0 - 4.1 Not Heads with Version 6.0 - 3.0 - 2.0 Good job.

==============================================

 
Heb je dit van een italiaans board afgehaald?Opzich een verrassend verhaak.Je zou dus ook een seca 00 MK 00 erdan op kunnen zetten en vervolgens via MKf 41 de rest er op proggen.Ik durf mijn org. kaartje er niet aan op te offeren.Wellicht dat de andere een dummy hebben.Ik wacht met spanning af.

ILYA

 
Ja het programma moet met een passwoord worden opgestart.

Ik ben volgens mij al eens eerder zoiets tegengekomen.

Heb het bij de Polen vandaan maar alles is verder in het Italiaans.

Nee het zou mooi zijn als dat kon dan kan ik eindelijk mijn seca kaartje weer reanimeren en net zoals je aangeeft er weer wat gegevens opzetten.

Maar ik zal eens kijken of dat paswoord ook tevoorschijn wil komen, misschien dat we dan meer weten.

 
Ik ben benieuwd.Tot nu heb ik op geen enkel frans, duits, russisch,engels hierover iets gelezen.Voor mij is dit wereld nieuws.

ILYA

 
Ik probeer dat programma te downen maar die server breekt steeds af. Staat er in die tekstfile ergens een naam of url van een site of groep waar het vandaan komt? Soms staat het in het programma zelf als je op ? of help drukt.

Zou wel lollig zijn als ze met s*ca net zover zijn als met ird*to.

'k heb wel volledige kaartgegevens dus dat clonen moet lukken ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan