Autoradio gestolen!

ben vandaag al een stuk of 20 keer bij mijn auto wezen kijken, maar........... (weer niet ingebroken).

 
@luca, ik weet niet hoe het in België zit maar hier in Nederland zou ik de fietsenrekken toch anders gebruiken!

Voor je fiets bijvoorbeeld....... :biggrin:

 
Ja jongens............

Met al dat gezeik van jullie heb ik natuurlijk mijn radio nog niet terug!:biggrin::biggrin:

 
Iemand een autoradio kopen? Die van ons is weer met een thuisgekomen en wat moet ik met al die radio's.

Greetz

Ruff rider

 
@Peez, wat heb je nou liever:

De radio of de dief? (ik zou de voorkeur aan het laatste geven) :)

 
Originally posted by drz @Peez, wat heb je nou liever:

 


De radio of de dief? (ik zou de voorkeur aan het laatste geven)
:)

Nou DRZ....

ik heb toch de voorkeur voor mijn radio.

Dat andere heb ik hier ook rond lopen, en daar ben ik nog niet mee uitgespeeld.;)

 
@ Peez,

Phoeffff heb jij daar zo iets rondlopen? Kan dan maar één ding zeggen, de volgende party is bij jou en krijg je van mij wel een nieuwe autoradio.

Boets

 
Eh, heeft ze ook nog een leuke zus ofzo???

Het liefste een tweelingzus?? :)

 
@ BT,

Onze Peez zegt niet veel meer, zou hij bang zijn dat we dan met zijn allen toekijken hoe ze die radio weer opnieuw installeerd ? Hahahaha.

Boets

 
Nee Boets,als ZE de radio weer in mijn wagen installeerd mogen jullie allemaal toekijken.;)

Ik denk dat we daar eens een diepgaand gesprek over moeten voeren. :biggrin:

@DRZ

Ja,ze heeft een zus en die is iets jonger.

Maar DRZ wat moet een oude man als jij nou met zulk speelgoed?:biggrin::biggrin::biggrin:

Je wild toch niet de anderre dag aan een infus in het ziekenhuis bijkomen?:biggrin::biggrin::biggrin:

 
AAAAAARGGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Dat is even een koude douche zeg!

Brrr, dat kost mij gelijk 2 maanden van mijn sexleven!

Dankje wel, ook namens mijn vrouw....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan