AVI branden

Foto maken is niet moeilijk,, ik zet gewoon wat ik nodig heb op mijn scherm,, dan druk ik de print screen toets in,, open daarna paint en zet met CRTL V de afbeelding daarin,, dan gewoon bestand opslaan als en kiezen voor jpg file.

Zal morgen wel eens gaan kijken om mijn nero te proberen te updaten naar een laatste v6 versie.
Vandaag helaas weinig tijd daarvoor.

jack;170306 zei:
Foto maken is niet moeilijk,, ik zet gewoon wat ik nodig heb op mijn scherm,, dan druk ik de print screen toets in,, open daarna paint en zet met CRTL V de afbeelding daarin,, dan gewoon bestand opslaan als en kiezen voor jpg file.
.

Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel, hoe heb je die foto hier bij Duck d'r aan gehangen?

Oh dat gewoon met de code die ik ooit eens van freggel gepikt hebt,, kijk effe bij die post en klik ddan op quote,, dan zie je hoe het moet,, alleen volgende keer dan de url veranderen.

jack;170350 zei:
Oh dat gewoon met de code die ik ooit eens van freggel gepikt hebt,, kijk effe bij die post en klik ddan op quote,, dan zie je hoe het moet,, alleen volgende keer dan de url veranderen.

Tja, zeg je wat, Freggel heeft d'r al bijna 7000.
Kun je ongeveer bij benadering aangeven waar ik moet zoeken?

nee ik bedoelde de post van mij hierboven waar die link staat,, druk bij dire post op quote :)

Ik had die url eigenlijk anders moeten posten.

zoals: hier heb je een foto

druk nu even op de quote van deze posting dan kan je uitlezen hoe ik hem bijgevoegd hebt,, dan alleen volgende keer de url veranderen voor alleen de link,, of het woordje hier veranderen voor een ander woordje of weglaten voor alleen de url op het board :)

Mr Blue Sky;170362 zei:
Tja, zeg je wat, Freggel heeft d'r al bijna 7000.
Kun je ongeveer bij benadering aangeven waar ik moet zoeken?

:biggrin::biggrin::biggrin:

Tja wat gaan we hier op zeggen???

maar afijn....

Wat foto's betreft, img staat hier uit, en zal ook nooit meer aangaan voor de users, dus rechstreeks op het forum foto's plaatsen zal niet meer gaan...

maar wat ik nu doe als ik iemand een foto wil laten zien, dat is net als Jack zegt crtl print screen.... en zo verder.

Daarna ga ik naar Photobucket waar ik een account heb en upload daar de foto, en die link ik dan door naar hier, en dan zie je de foto.

maar ff een vraagje aan Jack, zie jij een mogelijkheid om mij die nzb eens te sturen van die download?

Anders ga ik die bestanden eens binnenhalen hier en dan eens kijken wat ik ermee kan.

Desnoods gaan we ff dvdtjes uitwisselen, jij de bestandjes op een dvd als data, en dan ga ik testen, en hopelijk krijg jij een werkende dvd terug...

En ohja Mr.BlueSky, sorry voor de grote hoeveelheid postings... :biggrin: :stupid:

Welke download bedoel je precies Freggel,, va die serie die ik hierboven bedoel.

In principe in het probleem opgelosd,, niet door mij maar door SSGohan want die heeft vandaag de DVD versie gepost van deze 4 afleveringen.

Maar goed toch ga ik mijn Nero updaten want wil het ook zelf kunnen doen.

Als je de DVD files bedoelde van die 4 afleveringen dan kan je die hier vinden.

Nog effe vraag over Nero,, heb nu de versie 6.3.1.15 en heb de 6.6.0.16 gedownload waarbij ook nog een update file zit naar de 6.6.1.4 inclusief hele codecpack 2.0.4 en sleuteltjes uiteraard.

Kan ik die nu gewoon over de oude versie heen installeren of moet ik mijn oude Nero eerst compleet eraf gooien van mijn computer.

Updaten via de officiele Nero site gaat niet want daar staat alleen nog maar de nieuwe 7. serie.

freggel1;170425 zei:
:biggrin::biggrin::biggrin:

Tja wat gaan we hier op zeggen???

Dat je weinig tijd hebt om met je plasser te spelen.

DAT IS EEN GRAPJE HOOR, JA, VOORDAT JE HET SERIEUS NEEMT!.

jack;170436 zei:
Nog effe vraag over Nero,, heb nu de versie 6.3.1.15 en heb de 6.6.0.16 gedownload waarbij ook nog een update file zit naar de 6.6.1.4 inclusief hele codecpack 2.0.4 en sleuteltjes uiteraard.

Kan ik die nu gewoon over de oude versie heen installeren of moet ik mijn oude Nero eerst compleet eraf gooien van mijn computer.

Updaten via de officiele Nero site gaat niet want daar staat alleen nog maar de nieuwe 7. serie.

Ja je hebt gelijk, ik heb ook nog ff gekeken, maar zo op het eerste oog supporteren ze blijkbaar versie 6 niet meer.
Vreemd, want vroeguh, toen alles nog gezellig was, weet ik zeker, dat je kon kiezen uit verschillende versies.
Maar om op je vraag te Komen: Binnen versie 6 kun je alles updaten.
Ga je van 6 naar 7, dan moet je 6 verwijderen.

En mocht je eventueel in de problemen komen, kan haast niet, maar het blijven computers, dan wil ik wel de laatste versie ergens in 'n groep voor je uppen.

Begrijp er niks van hoor,, heb Nero nu geupdated naar versie 6.6.1.4 maar als ik nu op dat vlammetje klik krijg ik alleen info welke nero versie ik heb en kan ik eventueel een nieuw serie nummer ingeven,, nog steeds niks over avoi zoals jij zegt.

Geloof dat ik er al achter ben nadat ik een hele nieuwe bundle met plugins heb geinstalleerd,, als ik nu inderdaad voor maak uw eigen DVD video film kies dan word Nero Vison express geopend en daar kan ik wel avi bestanden ingooien en door een menu lopen waar ik ook menus en chapters kan aangeven,, ga daar het weekend mee aan de slag en denk dat het dan wel werkt :)

Ja dankzij de o.a. MPEG2 dus lukt het nu wel.
SUc6.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan