AVI film branden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Nog effe een ander vraagje,, heb nu een film die in een AVI extensie is.

Moet ik die nu gewoon met bv. Super DVD creator omzetten naar een VCD mpeg bestand en dan branden met Nero,, of is er een snellere oplossing.

een avi is meestal als je hem uitpakt een que en bin file die kan je gewoon branden met nero of alcohol 120%.ik zelf gebruik hier meestal fireburner voor...

Hmmmmmmmm,, als ik de rar uitpak heb ik een avi bestand,, maar denk dat dit teveel tijd gaat kosten,, volgens mij kan je dit niet met nero ofzo branden.

video: divx 1200 kb/s
audio: ac3 448 kb/s
AR: 640x336 (1.90:1)

Tis jammer,, dacht in een keer jurassic park te hebben,, alle 3 de delen,, maar dan moet ik eerst 6 avi bestanden omzetten denk ik.

Ja hoor, een .avi film kun je met Nero branden als DVD.
Aangezien Nero de boel gaat omzetten en dit wel 'n aantal uren duurt, kun je dit het beste 's nachts doen en "computer uitzetten na branden" aanvinken.

foutje van mijn kant een avi is een avi dus niet als ie uitgepakt is dat je dan een que en bin file hebt....de avi ken je gewoon branden met nero en op een gewone cd/

ik weet niet wat de bedoeling is maar als ik het goed begrijp wil je van die avi een dvd maken of zo

oja tip de dvd's van jurassic park staan er ook nog op alle 3 ken je met je payserver nog wel bij

Zei het wat kort door de bocht.
Als je 'n .avi film met Nero wil branden, gaat Nero omrekenen naar Mpeg 2 of 4 ( weet ik veel).
Je houdt dan 'n bestand over wat te groot is voor 'n cd-schijfje.
Daarom zul je ze op op 'n dvd-schijfje moeten branden.
Met TMPGenc bijv. kun je eventueel de boel ook laten omrekenen.
Dan met een zgn splitter de film in twee of misschien wel 3 delen hakken en die dan op twee of drie cd-dchijfjes branden.

Ok bedankt allemaal,, ja zie dat ze er nog opstaan,, heb net alle 3 de NZB filetjes uit FTD gehaald en hij download nu het eerste deel,, denk dat dat beter is en ook betere kwaliteit als je DVD hebt :)

Heb gisteren trouwens die FTD watchdog er ook in gegooid,, is het trouwens de bedoeling dat je die elke week moet updaten of hoeft dat niet.

graag gedaan jack...

ftd watchdog heb ik zelf nog nooit gebruikt dus daar kan ik je geen antwoord op geven...

misschien doe ik dat nog wel......

greets mbon

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan