Avondklok

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik lees dat we wellicht een avondklok gaan krijgen en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij, maar misschien ook bij jullie:

- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?

Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden.
 
We kunnen er mee lachen, maar als we sneller van dat virus af zijn door die avondklok, dan heb ik er absoluut geen moeite mee.
 
Van het virus komen we voorlopig niet van af het blijft rondwaren net zolang niemand meer besmet is wereld wijd.
Dus de hoop is dat het vaccin zijn werk doet. Alleen blijft de vraag hoe lang blijft dat vaccin werken en wat als het virus zodanig muteert dat ze opnieuw moeten beginnen.
Dus af en toe lachen is en blijft gezond. Anders word je een zuurpruim
 
Laatst bewerkt:
Van het coronavirus komt de mensheid nooit af, hopelijk wel van deze stam van het coronavirus. Coronavirussen bestaan al sinds de tijd van de dino's en dus al ver voordat de mens ooit op aarde rondliep.

Overigens wil ik mezelf aanbieden om een avondklok te komen installeren! Voor een prikkie uiteraard! :biggrin:
Ik heb ook klokken in de aanbieding die de hele dag werken en niet alleen in de avond.. :)
 
Mijn oma zei altijd zoals het klokje in huis tikt het nergens.
Ik ga echt niet naar buiten als het avond is om te kijken hoe laat het is. Poehee.
Om 20.30 kijk ik naar netflix en daarna ga ik haar bed.
 
Ik zit toch meestal thuis binnen dus mij boeit het niet zo.
Als iemand nog een avondklok zoekt.... ik heb er hier nog een waar ik alleen 's avonds en 's nachts naar kijk, voor 50 euro mag men hem hebben. :biggrin:
 
Vraagje, stel er komt een avondklok en het is 20.00 uur, en ik krijg ruzie met mijn vrouw en zet haar buiten, wordt ze dan meegenomen? En voor hoelang?

B.
 
Nee helaas, dan krijgt ze alleen een boete van 95 euro en wordt terug naar binnen gestuurd.
Of anders meegenomen maar dan heb je haar de volgende dag om 08.00 waarschijnlijk al weer terug. :)
 
Hoef geen avondklok heb er al eentje. Ik ben op zoek naar een avondklokhond.
 
Die heb ik ook @papano met een keuze uit 3 stuks, nja eigenlijk 2 want eentje heeft last van zijn poten.
20 euro per uur per stuk. :biggrin: Zelf ophalen en in dezelfde goede staat terugbrengen als je hem meegekregen hebt.
hond1.jpg


hond2.jpg
 
dan moet je alleen nog een werkgevers en eigen verklaring te regelen als je er een haalt en je weer naar huis gaat :achja:
 
De laatste heb ik uit de verhuur gehaald, los van dat ie te oud is loop je hiermee het risico dat je met wat moeilijkere instanties te maken krijgt als je met deze gaat wandelen. :biggrin:
hond3.jpg
 
Werkgevers verklaring niet nodig.
Je mag de hond uitlaten voor zijn ja je weet wel.
Dit is toegestaan tijdens de avondklok.
Dus een avondklokhond is toch mooi lekker wandelen.

@BT die eerste is dacht ik een goede.

hihi leuk. Wil mijn profielfoto plaatsen weet alleen niet hoe.
 
@papano ik bedoelde als je de hond huurt in de avond klok tijd zul je als je die ophaalt zonder hond in de avond klok tijd op straat zijn.
 
@sat-ed
Dat klopt inderdaad.
Ik wil een avondklokhond voor een paar weken huren.
Die welke BT mij aanbied die zijn goed maar konden kleiner van formaat.
 
die van BT vind je te groot? sjee... mijn kat is groter :oops:
 
hihi leuk. Wil mijn profielfoto plaatsen weet alleen niet hoe.
Hier in de berichten gaat dat alleen via postimage.org bijvoorbeeld.
Als je jouw avatar bedoeld, even rechtsboven aan het forum op je naam klikken daar kun je als het goed is avatar (je profiel afbeelding) en andere zaken instellen.

@sat-ed Hela! Die bruine is groter dan je denkt hoor. :biggrin:
 
@sat-ed
Volgens mij is dat een goede.
Is blijkbaar ook niet zo zwaar.

?‍?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan