Bard, AI van Google

toska

Jr. Member
Donateur
Lid sinds
26 mei 2019
Berichten
77
Waarderingsscore
18
Punten
8
Leeftijd
60
Locatie
belgie
Dit is nu reeds in belgie toegekomen maar nog altijd in een beta versie, maar wel leuk om het eens uit te proberen

 
Bard, zet koffie.............

...waardeloos programma dat chatgpt.
 
is volgens ik volg nog steeds nog een beta versie?Nochtans hebben er toch al studenten goede punten mee behaald,maar helaas tegen de lamp gelopen en wie weet zijn er nog die door de mazen van het net zijn geglipt? Zo slecht zal het dan echter niet zijn vermoed ik.
 
Een topic over Bard met als onderwerp ChatGPT. Is dat niet hetzelfde als een vraag over Opel stellen en dan het onderwerp "Volkswagen" noemen? :biggrin2:
 
Laten we even on-topic blijven.

Heb jij dat ding überhaupt al eens in werking gezien @Dr.Z? Want ik heb het sterke vermoeden van niet.
Zo heb ik bijv. gezien dat ChatGPT zowat van begin af aan een compleet script uit de bodem stampte om te gebruiken bij AbuseIPDB.
Het kan veeeel meer dan men denkt dus het is echt geen waardeloos programma. Sterker nog, ik wil wel eens een AI programma tegen komen wat kan wat dit programma kan.

Bijzonder goed ding, met name dus omdat het te gebruiken is voor allerlei zaken inclusief scripting.

Of Bard van Google in de buurt kan komen weet ik niet.

Ik heb de titel even aangepast omdat het niet over ChatGPT gaat.
 
Dat is correct BT! Ik heb mij nog niet bezig gehouden met AI.
...maar het kan geen koffie zetten dus waardeloos :biggrin: :biggrin:

Zonder gekheid, dat AI vind ik erg onheilspellend.
Maar zoals alle nieuwe dingen is angst een slechte raadgever.
Treinen harder dan 25 was gevaarlijk voor het menselijk lichaam en de koeien zouden zure melk geven... in die trant dus :)

Ik heb geen idee wat ik er mee zou kunnen doen.
 
Onheilspellend ben ik wel met je eens.
Ik vraag me af wat die Bard dan kan vergeleken met Chatgpt, want achter Bard zit dus ook nog een groot commercieel bedrijf. Moeten we dan bang gaan zijn dat die Bard ook nog stiekem info over jezelf verzamelt? Ik weet het niet.

Zoals je zegt, treinen harder dan 25 en ijzeren paarden (auto's) die sneller gingen was allemaal gevaarlijk en zou tot onheil leiden. Dat zegt men nu ook van AI. De tijd zal leren wat er van gaat komen.
Maar bepaalde dingen vind ik zeker ook inheilspellend.
 
Vooropgesteld is Google een reclamebureau en geen softwarebedrijf, dus ja, Bard gaat gegevens verzamelen.
Dit zal leiden tot boetes voor het bedrijf en met een "sorry we gaan het niet meer doen" en een boete komen zij er mee weg en hebben toch maar weer een schat aan datagegevens gestolen waar goed aan verdiend gaat worden.
 
Bard mag van mij inactief blijven.
Ik heb niemand nodig die voor mij gaat chatten.
Eng idee, wie is er nog echt.
En daarnaast heeft google dan weer extra gegevens van je.
 
Ik vraag me af wat die Bard dan kan vergeleken met Chatgpt, want achter Bard zit dus ook nog een groot commercieel bedrijf.
Vraag het aan Bard, krijg je ongetwijfeld een antwoord terug.
Zelf had ik iets van AI op me mobiel gezet maar dat maar voor 3 dagen daarna moest je 14,95 per maand gaan betalen. Ik weet niet meer welke naam het had maar het wist behoorlijk veel. Ik was wel onder de indruk. Snap dat studenten hier gebruik van maken.
 
kan nog leuk worden met ai
nu is het al zo dat als je sommige mensen een diepere vraag stelt, ze de vraag niet eens begrijpen.
 
Het grotere probleem is dat wanneer mensen deze diepere vraag aan AI vragen, een vraag die zij zelf niet eens begrijpen, zij een antwoord krijgen die misschien niet eens klopt, maar wel 1 op 1 wordt overgenomen!!
...want "AI zegt het, dus is het waar.."
 
Wat op Facebook staat is waar net zo als het NPO en RTL nieuws altijd waar is of dat er geen ander nieuws is.
 
Wat op Facebook staat is waar net zo als het NPO en RTL nieuws altijd waar is
ooit eens bij mr visser
een vrouw die uit zeer betrouwbare bron vernomen had dat..
op de vraag wat die bron dan was
faceb...

daar zakt je de onderbroek toch van af..

maare heb ff gekeken naar die ai van google.
de voorwaarden zijn al niet helemaal dat je zegt...
 
Dat zeg ik, Google steelt verzameld gegevens waar zij een verdienmodel aan hebben. Het is tenslotte een reclamebedrijf.
(Voor de liefhebbers van dooddoeners, komt u maar op met het non-argument "ik heb niets te verbergen")
 
Ik heb (n)iets te verbergen ze weten het toch allemaal al.
 
@Nummer10 , de basisgegevens weten "zij" wel, maar wanneer jij tegen vrienden, kennissen en familie op whatsapp (bijvoorbeeld) gaat rondbazuinen dat jij een slecht gebit krijgt of andere lichamelijke gebreken, dat jij het jaar daarop een hogere zorgpremie krijgt.
Je bent misschien van plan een nieuwe tv te komen en prompt krijg je continue reclame van tv aanbiedingen...

Kortom, alle prive wat jij deelt wordt onmiddellijk tegen jou gebruikt omdat jij voor overheid en bedrijven een melkkoe bent!
Het gaat niet meer om de mens, het gaat om jouw BSN en de afdracht die jij doet aan bedrijven en staat!

Ben je terminaal? Dan melken zij jou nog extra uit, want je gaat toch dood. Wordt je geboren? dan wordt je bestookt met propaganda om jou in een politieke hoek te drukken en dat begint al op de (peuter)scholen.

..mijn bloed begint te koken en ik wil de mensen die dit soort dingen bedenken gewoon doden!!
(op dit moment komt de AIVD in actie, want nu ben ik een potentiële gefrustreerde moordenaar met terroristische neigingen)
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Echt, de wereld is naar de knoppen...🥲
 
De wereld is zeker helemaal naar de kloten, ik word ook niet goed van die lui die zeggen dat ze niets te verbergen hebben, kennelijk is dat dan een vrijbrief om alles maar te verzamelen en ten gelde te maken....
Als ik ze vervolgens vraag of ze gordijnen hebben en die ook gebruiken kijken ze je raar aan `en zeggen, 'tuurlijk, anders kijkt iedereen toch bij je naar binnen?'
Ik zeg dan, wat maakt het uit, je hebt toch niets te verbergen?
Het antwoord is steevast, 'ja maar ze hoeven niet alles te kunnen zien, ik hou ook wel van wat privacy' ........ dan zakt je de broek pas volledig af, mensen hebben niet in de gaten wat cookies, whatsapp, facebook en al die andere meta-shit met je doet.
Er wordt gewoonweg misbruik gemaakt van de onwetendheid van de gebruikers maar dezelfde gebruiker is ook behoorlijk naïef wat betreft de digitale wereld....
 
Er wordt niet alleen misbruik gemaakt van de onwetendheid, maar er zit een gigantische psychologie achter.
Op een schandalige manier wordt er gebruik gemaakt van de nieuwsgierigheid en hebzucht van de mens die, wanneer zij iets wil weten, erg hebberig gaat worden en alles aan de kant moet worden geschoven om vaak nutteloze informatie te vergaren. (lees: klikt op "accepteer alles")

Mensen hebben op facebook niet in de gaten dat zij onbewust 'ballast' van een ander met zich gaan meezeulen, wat de hoeveelheid overspannen mensen kan verklaren.
 
vraag de mensen die niets te verbergen hebben eens naar hun inkomen op de euro naukeurig
dat verbergt men wel
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan