Bard, AI van Google

Mensen hebben een eigen keuze, tot zover geen probleem, maar de voorwaarden voor het gebruik van het platform is nogal erg vaag en mensen weten eigenlijk niet waar zij mee akkoord gaan. ....iets met de beruchte kleine lettertjes.
En dan nog tot zover, want mensen zullen inmiddels wel weten dat zij in een val trappen, zeker de mensen met goedkope android telefoontjes en zo, maar het grootste probleem is dat er ook gegevens uit de telefoon van alle gebruikers uit het telefoonboek of berichtenboel wordt gehengeld!

Dus ook de mensen die anoniem willen blijven en nooit akkoord zijn gegaan met de voorwaarden van die Facebook-troep als Instagrap, whatscrapp alsmede tiktok en andere platformen van andere (overheids)bedrijven, maar waarvan wel een profiel wordt gemaakt door die bedrijven.

Zelfs dit bericht wordt opgeslagen bij die bedrijven, zij het indirect. Je opent het met een telefoon en metadata van websites, tot zelfs complete berichten woorden door hun bots geanalyseerd...

..en voor de mensen die hun inkomen geheim willen houden: Helaas, jouw inkomen is bij Fakebook en Google bekend en jij krijgt bergen reclame om jouw je geld afhandig te maken.
 
De wereld is zeker helemaal naar de kloten, ik word ook niet goed van die lui die zeggen dat ze niets te verbergen hebben, kennelijk is dat dan een vrijbrief om alles maar te verzamelen en ten gelde te maken....
Als ik ze vervolgens vraag of ze gordijnen hebben en die ook gebruiken kijken ze je raar aan `en zeggen, 'tuurlijk, anders kijkt iedereen toch bij je naar binnen?'
Ik zeg dan, wat maakt het uit, je hebt toch niets te verbergen?
Ik heb niet veel te verbergen, maar ik bepaal wel graag zelf aan wie.
De gordijnen zijn over het algemeen meestal open, zijn we er niet dan zitten ze dicht.
En idd. zoals Dr. Z zegt ze weten mijn salaris allang en ze weten de hoogte van de bankrekening voor een zeker deel. Heb ik daar last van, weet ik echt niet of het boeit me niet. Als ik een andere auto wil kopen, dan vindt ik het ook niet erg als ik reclame krijg van auto’s.
Wat me wel opvalt is dat veel mensen het niet weten dat het zo werkt en dat is naar mijn idee zorgelijk, ookal hebben ze thuis een Google Nest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
DAARom krijg ik nooit reclame
mijn bank rekening is leeg

Wat me wel opvalt is dat veel mensen het niet weten dat het zo werkt en dat is naar mijn idee zorgelijk, ookal hebben ze thuis een Google Nest.
precies dat
maar denk dat het ook iets met nivo te maken heeft.
vandaar mijn opmerking over salaris/uitkering.
zelfde verhaal als met overproductie spullen te koop bij de a c tion
"zelfde kopje is bij de winkel1 veel duurder"
ja dat kan want bij die andere is het de overproductie voor winkel1 opdracht.
dus vraagt winkel1 geen product meer te maken vanwege tegenvallende verkoop dan heeft de a c tion ook geen keus meer in overproductie want dat bestaat dan ineens niet meer van dat product.
heel lastig uit te leggen aan sommige mensen
 
dan heeft de a c tion ook geen keus meer in overproductie want dat bestaat dan ineens niet meer van dat product.
Klopt ook niet altijd met die overproductie want ook Action koopt zelf ook met de bakken vol in China. Zou ook snel afgelopen zijn met ze als ze alleen van overproductie afhankelijk zouden zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan