BBC Studios lanceert BBC NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
117
Punten
63
Leeftijd
64
Zet 15 mei in je agenda, want dan krijgt BBC First in Nederland, een nieuwe naam en identiteit.

We gaan verder als BBC NL. Ons dramakanaal blijft natuurlijk wel gewoon dé bestemming voor Britse topseries en meeslepende misdaadverhalen, maar we krijgen een frissere uitstraling. Onze programma’s blijven zorgvuldig geselecteerd voor het Nederlandse publiek en uiteraard voorzien van Nederlandse ondertiteling.

https://www.bbcbenelux.com/blog/bbc-studios-lanceert-bbc-nl

In Belgie blijft de benaming BBC First, hierop zijn series te zien geselecteerd voor de Vlaamse markt.

nu is de vraag wat gebeurt er met BBC First Benelux ( Astra 3B/C - 23,5°Oost: 12.188 H 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK ) die zowel in het nederlandse als ook in het belgische pakket te zien is, is hier dan BBC NL of BBC First belgie te zien

hoop dat niet teveel veranderd na naamswijziging

Ja dat is altijd afwachten met zoiets. Ze hebben met regelmaat toch wel een leuke oude serie.

• Leuk
Waarderingen: edbe
Dit kanaal staat bij ons het meest ervoor 10x beter dan de NL/RTL kanalen.( Nou is dat al snel voorelkaar :ROFLMAO: )

Dit kanaal staat bij ons het meest ervoor 10x beter dan de NL/RTL kanalen.( Nou is dat al snel voorelkaar :ROFLMAO: )
Zelfs een opname van een brandend haardvuur is vaak interessanter dan wat op de publieke netten wordt vertoond maar dan moet ik wel zeggen dat dit zeker voor 100% van de commercielen betreft, de. NPO komt er dan nog net iets beter uit maar glijdt ook al erg die kant uit, zeker nu de politiek besloten heeft nog meer geld bij de NPO weg te halen, dan kan je ook geen kwaliteit meer produceren.

zeker nu de politiek besloten heeft nog meer geld bij de NPO weg te halen, dan kan je ook geen kwaliteit meer produceren.
...maar ook geen "policor" onzin.

Maarre, bestaat reguliere tv nog? Ik kijk ruim 5 jaar al geen reguliere tv meer. Geen commerciëlen, geen publieke(hersenspoel/propaganda)omroep en andere onzin.
De commerciële omroepen zijn al niet eens meer te bekijken doordat er teveel onzin door de reclames is te zien.
Soms heb je wel 5 minuten van een één of andere film of serie door de reclame heen waardoor het kijken naar de reclame geen plezier meer geeft.

NPO is ook allang niet meer wat het geweest is, ik sluit me dan ook helemaal bij je Dr.Z, ik heb al langer zo mijn twijfels over de berichtgeving op de publieken en dan met name over de inhoud....

• Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ik kijk af en toe via streamdiensten, met name wielrennen via HBO Max.

Buiten dat zet ik liever een boek op via storytell.

We raken off-topic, misschien eens verder discussiëren in de Kletspraat over publieke en commerciëlen en of er wel of niet nog een NPO moet zijn? Is misschien ook interessant.
:closed-2:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan