bbc ?

M

marcel123

hallo,

ik weet heel weinig van sateliet-tv, maar het lijkt mij leuk zo'n ding te hebben. Een probleem is alleen dat ik veel naar BBC 1 & 2 kijk en wat ik tot nu toe zie zijn deze via sateliet niet te krijgen in Nederland (websites Canal+ e.d.) Is dat nu echt zo of weet iemand een mogelijkheid deze zenders toch via sateliet te zien en zoja wat heb je daar dan voor nodig qua apparatuur ?

Bij voorbaat dank voor de reacties,

Marcel123

 
Dat is een moeilijk verhaal, de enigste manier is om een SKY digital ontvanger van een kennis in Engeland te kopen, en dat hij de abo betaald (of na een periode omschakeld naar een gratis pakket met BBC)

Je kunt ook op diverse internetveilingen gaan kijken naar zo'n ontvanger.

greetz en suc6,

Matrix

 
Je kan via de sat. bijna alles kijken wat je wilt, behalve natuurlijk weer net wat jij wilt zien. zo is het helaas altijd.

BBC is (bijna) niet mogelijk via sat, de belgen zijn niet mogelijk, behalve vt-4.

voor de rest kan je het zo gek niet verzinnen of je kan het zien, of horen. tv, en radiostations te over. vooral veel duitsers FTA (free to air). voor veel andere stations geld dat ze gecodeerd zijn, en dat je dus een decoder met de bijbehorende geldige smartcard nodig zal hebben om beeld te krijgen.

Het probleem met BBC is dat de decoders alleen in engeland verkocht worden, dat deze alleen geintegreerd met een ontvanger worden verkocht, en bovenal dat de gebruikte smartcards niet gehacked zijn, en je dus op een originele smartcard bent aangewezen.

zo'n smartcard kan je alleen krijgen als je een engels adres hebt. je zou dit dus via een engelse kennis moeten regelen.

Wil je weten wat er allemaal te zien is, kijk eens bij lyngsat, of satcodx.com

wil je weten wat een goede ontvanger is, en wat je nodig hebt, veel lezen op dit board bv. en ga eens met een GOEDE handelaar praten. praten kost niets !

succes

Peter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan