BBQ tijd is weer aangebroken, dus hierbij de datum van de FreggelBBQ!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag voor het eerst dit seizoen weer het vlees en garnituur op de plaat klaargemaakt...

346142092-634581415232518-4205498840063026955-n.jpg

348365343-158613210340002-7994984794415486299-n.jpg


Het wordt dus weer tijd om met jullie samen weer gezellig te gaan eten dus ik ga weer een datum prikken waarvan ik hoop dat jullie allen weer kunnen komen om er weer een gezellige middag en avond van te maken!!!

Ik plan het dit jaar hopelijk voor de zomervakantie, en de hitte, dus als het aan mij ligt wordt de datum:

24 JUNI!

De vaste eters krijgen via pb nog de uitnodiging, en natuurlijk voor de anderen die er ook eens bij willen zijn,
laat het maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wens jullie heel veel BBQ plezier toe. (geen belangstelling). Ontzettend leuk dat je dit doet. Ik heb er zelf minder mee. 1x per jaar heb ik een BBQ van de vriendendiensten, dat vind ik leuk en dan is het voor mij ook weer genoeg geweest.
 
Ik heb trouwens de datum even aangepast naar 24 Juni, 23 is namelijk op vrijdag.
 
Voor mij is het net iets te ver weg :) Maar wil wel alvast iedereen heel veel plezier wensen. Heel vroeger had ik dergelijke BBQ bijeenkomsten met een grote groep 27 MC´ers. Dit vaak na een aantal vossenjachten in het weekend, was altijd erg gezellig!
 
Ik ben al aan het bedenken wat het menu gaat worden.
Momenteel zijn we 7 eters, er moeten er nog wel een paar reageren, maar ik heb er zin in.

Ik ga dit jaar eens voor iets compleet anders zorgen. :biggrin:

Dus "Eters" laat jullie verrassen.
 
Ik heb al diverse smaken limonade siroop gekocht, speciaal voor @Dr.Z

Ik moet ook nog een beetje doorwerken, momenteel ben ik mijn afdak wat tegen de garage staat aan het slopen, dus er ligt erg veel hout wat niet in de kachel mag.

En op de plaats die vrij komt, daar komt de jacuzzi. [nog zoeken naar een zonnepaneeltje om het te verwarmen].
 
Nou, ik drink wel regelmatig de sinasappel limonade van karvan cevitam. Maar dat spul is onbetaalbaar tegenwoordig... :(
Wat voor hout is het wat vrij komt? En is het nog herbruikbaar?
 
Het meeste hout is niet herbruikbaar.
 
Dus de tuinkachel..eh, tuinoven gaat aan? :aanbid:
 
Da's toch poep, ik kan de 24e niet en had me heilig voorgenomen de eerstvolgende bbq-socializing-gelegenheid aanwezig te zijn, helaas gaat me dat dus niet lukken.
 
  • Cry
Waarderingen: Dr.Z
@Tech jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar als het goed is dan er waarschijnlijk nog een keer een BBQ. ;) Maar ik kan niet voor een ander spreken.

@Dr.Z, het meeste hout gaat morgen naar de stort, zit te veel verf op, en ik heb tegenwoordig een aanvoer van mooie boomstammetjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Momenteel druk met het plannen wat we gaan eten.
Het weer ziet er tot nu toe goed uit, maar mocht het veranderen dan heeft @Dr.Z ook iets te doen. 🤪

Ik zeg nog niet wat we gaan eten en drinken, maar laat jullie verassen.

Tot volgende week.
 
Ik hoop dat ik verder alles af krijg waar ik mee bezig ben buiten de BBQ.

Ik heb een afdak wat tegen mijn garage stond afgebroken, en daarna een vloer gemaakt voor onze jacuzzi.
We hebben er helaas niet lang van kunnen genieten, ineens 2 lekkages op een moeilijk te repareren plaats,
zeker als er druk op staat. [1 jaar oud!]

De vloer wordt nu verstevigt, er komt een gewoon zwembad op te staan, maar daar gaat 4500 liter water in. :biggrin:

Dus let even niet op het hout wat er ligt, weer om te stoken is het gelukkig niet. Dus @Dr.Z als je wat kunt gebruiken, gooi het maar in jou kofferbak. ;)

Aanstaande vrijdag wordt een middag en een gedeelte van de avond om al het lekkers voor te gaan bereiden, en om het bier en ranja te gaan koelen.
 
Helaas die heb ik zelf nodig.
 
  • Cry
Waarderingen: Dr.Z
Dankzij de regen ligt er een klus stil, de vloer voor het zwembad.

Maar ipv daarvan ben ik het vlees al aan het kruiden, en nog wat andere dingen aan het voorbereiden.
Gewoon even alles op smaak laten komen.

En dan morgen de boel bakken en voorkoken.

Nachtje laten rusten, en dan zaterdag de boel afwerken.

Drank ligt te koelen.

Houden jullie wel een beetje ruimte voor het nagerecht?

En helpen jullie mij er wel aan herinneren dat ik foto's maak. 😎🤪
 
Freggel, vergeet geen foto's te maken!
 
Heb ie al foto’s gemaakt?!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan