Bbq uitje.

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.212
Waarderingsscore
160
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Freggel1, Boets,  Scubadiver en Nummer10 zijn na een bbq aangekomen bij een motel. Ze namen 2 kamers , Niemand wou met Boets een kamer delen omdat hij zo hard snurkt, maar omdat ze niet 1 iemand met Boets wilden opzadelen besloten ze om ieder op zijn beurt een kamer met Boets te delen...

Na de 1ste nacht kwam Freggel1 aan de ontbijttafel met bloeddoorlopen ogen en zijn haar recht omhoog , Ze vroegen hoe het gegaan was met Boets zijn gesnurk.  Hij zei "zwijg aub"  die snurkt zo hard dat ik lag te daveren in mijn bed en ik heb heel de nacht geen oog toe gedaan".
Na de 2de nacht kwam Scubadiver naar het ontbijt met rooie oogjes, zijn haar in de war en zei " Ni te doen met da gesnurk, heel de nacht naar dat geknor liggen luisteren".
Na de 3de nacht kwam Nummer10 heel fris, uitgerust, geschoren en met blinkende oogjes (zoals gewoonlijk) naar de ontbijttafel.
Ze vroegen verbaasd hoe het komt dat hij er zo fris uitziet.
Waarop Nummer10 zei "Heel simpel",  ik heb Boets toegedekt, een klets op zijn kont gegeven, hem een kusje
op zijn mond gegeven en een knipoog en hem goeienacht gewenst.


"Boets heeft heel de nacht rechtop gezeten"
Wijsheid komt met de jaren...
 
En weer ??ntje minder volgend jaar op de bbq.  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

B.
 
alleen mijn haren gaan moeilijk in de war........... :rolleyes: :rolleyes: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan