Beeld 'bevriest' bij wisselen van programma

L

Loek

Eerst had ik veel last van uitval maar sinds ik er een fan in heb gemaakt is dat zo goed als opgelost (werd ERG heet)

nu is het irritante dat wanneer een ander programma begint het beeld bevriest of op zwart gaat, ik moet dan of ff naar de radio zappen, db uit doen of iets anders...

het lijkt wel een EPG probleem (als het programma wisselt, dan veranderd de EPG natuurlijk ook) het kan uren goed gaan en om de 6 of 8 uur is het weer zover, het is dus HEEL af en toe, maar dus wel zeker 2 keer op een dag.

Andere images hebben niet mogen helpen (ook de originele geprobeerd) nu draai ik SF-Team, maar denk niet dat het daar aan ligt.

Iemand ervaring hiermee, of weet een oplossing?

Als je een image neemt op basis van de 107.3 software van Dream zul je dit probleem niet hebben.

tis de sf team image (3.2) en die is gebaseerd op deze versie had ik gelezen ?

Originally posted by Loek
tis de sf team image (3.2) en die is gebaseerd op deze versie had ik gelezen ?

Hmmm volgens mij was ie op de 1.074 gebaseerd maar ja dat weet ik niet zeker (bijna wel).

Heb zelf ook instabieliteit ondervonden bij de laatste SF 3.2 ( verdwijnende settings - verdwijnende plugings en vervolgens de map var/tuxbox/plugins niet meer te openen via FTP).

Maar ja nu overgestapt naar de laatste Ronaldd en deze draait goed ( niet 100% maar goed heb um nl wel 3x moeten installen via de root.cramfs methode maar nu lijkt ie stabiel).
Alles draait en de vastlopers op ned 1,2 of 3 met de breedband schakelingen nog niet meegemaakt.

SF is 107.4

Probeer bijv de Twister X3 es, dat is 107.3, erg stabiel.

of neem de laatste ronald , werkt ie ook weer perfect op de spaanse zenders en bij mij is ie nog niet vastgelopen en hij is ook gebaseerd op 107.3

groetjes

ok, ik vond Ronald ook wel goed, alleen ontving ik geen nederlandse zenders.. helaas ook niet via de emu knop (blauw)

anders zou ik direct overstappen :)

bedankt tot dusver

het is inmiddels toch gelukt om de ned. zenders te ontvangen (blauwe knop en dan voor emu setup kiezen, dan naar rechts om een emu te kiezen)

hele leuke opties zitten in die ronaldd zeg :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan