Beeld opent niet snel meer

M

muradona

Hallo, ik heb gemini 4.5 op de DM500 en heb 4.7 geprobeerd maar CCcam 2.1.4 is uit addons verwijderd..dus heb ik het handmatig met ftp in de map /BIN gedaan maar weer geen beeld.

Dus weer terug naar 4.5 maar nu heb ik weer het oude probleem dat wanneer ik zap het beeld na 30 sec pas komt.

Iemand een idee waarom de 4.7 niet werkte ?? Had trouwens alle files in de /var/ect gedaan zoals CCcam.cfg

En waarom me beeld laat opent, terwijl 2 dagen terug alles perfect was

Welkom op Satellite Fun Muradona.

Misschien moet je eens Gemini 4.6 nemen, maar wij adviseren meestal Pli of Nabilo als je nieuwere versies CCcam wilt gebruiken.

Want 2.1.4 is al weer wat ouder, inmiddels zitten we aan 2.2.1 of zoiets zelfs, die zou er toch wel in moeten staan. Overigens kun je normaliter ook goed werken met 2.0.11 of 2.0.9 over het algemeen.

Dat het beeld pas na 30 seconden komt wijst er op dat je gebruik maakt van externe cardsharing, wij mogen alleen spreken over interne cardsharing.

Als het 2 dagen geleden wel perfekt ging, vraag ik me af waarom je dan dingen bent gaan veranderen. De beste oplossing is om na te gaan wat je precies verandert hebt en of je dat weer allemaal teruggezet hebt zoals het stond.

Of zoals gezegd, probeer anders eens bijv. het Pli image.

als je gemeni gebruikt kun je via addons geen cccam meer downloaden

ze zijn gestopt met ondersteuning van de emu's omdat het verboden is in duitsland

zou ook gaan voor pli die hebben wel cccam in de downloads

appeltje eitje toch om die erin te zetten, ff googlen hoe dat moet.

Bij de ViX image ging het ook niet.

Oh, ik wist niet dat het in Duitsland verboden was. Blijkt dus ook dat de makers van Gemini in Duitsland zitten. Dan komt weer mijn vroeger geuitte vermoeden boven water dat de makers van Gemini iets met de makers van de Dreambox te maken hadden.;)

Mede gezien Gemini's medewerking aan het pesten van de eindconsument door clones te laten crashen met de Gemini firmware die ze toen uitbrachten.

Anyway, dan maar naar Pli, ik houdt het zelf nog bij Nabilo, die is ook erg mooi.

the IhaD is setting the direction for a save future.

After a long check of the legal conditions according the digital copyright, we decided that there will be no support for any softcam no more. This also includes the homesharing area.

We tolerated this situation for a long time with lots of concern and have been discussing this procedure internally for about a year.

The past showed that many people are not regarding our board rules and are seeking for internet sharing support. This situation has to end right now.

Our servers are based in Germany - which we don't want to change -, therefore we are lying under german jurisdiction.

In our opinion there are many more interesting areas surrounding the Dreambox than this. Many people are developing in good diversity here at the IhaD which prooves that fact.

We don't want to endanger the service of the IhaD and decided to act like that.

The areas involved to this decision will be deleted beginning from now on. Furthermore, there will be no automatic download of cams via BluePanel.

We are sure that you still will have fun and support at the IhaD and are going to support our decision.

Thank you,

your IhaD-Team

Dit zou ook één van de reden kunnen zijn waarom het IP adres elke 24 uur of elke korte onderbreking wisselt.

Er zal heel wat meer over het internet plaats vinden dan wij denken.

Je maakt het er wel moeilijker mee.

Ik heb op mijn website 2 camera's welke ik niet op de meest gebruikte manier aan kan roepen.

In Duitsland gebeuren er wel meer vreemde dingen, ben zelf ook niet kapot van die wisselende ip's aldaar. Alhoewel servers over het algemeen een vast ip hebben.

@Ferrarisat: Bedankt voor de brief, het doet echter mijn mening over Gemini niet herzien, deze heb ik me aangemeten toen ze eindklanten belazerden i.v.m. clones.

Jammer dat er nu geen emu's meer komen maar wel begrijpelijk natuurlijk. Als de wetgeving wijzigt dan zul je jezelf daaraan moeten conformeren op een gegeven moment. Hopelijk gaat er niet zulke onzin in Nederland komen.

Zal hier niet zo snel gebeuren

wat CD eigenlijk wel wil.

Aan de andere kant is het ook wel weer een goede ontwikkeling.

Want op deze manier word het bekende koren van het kaf gescheiden en zullen de echte hobbyisten zelf de images gaan bewerken om dergelijke functionaliteit in te bouwen.

Genoeg klachten gehoord de laatste jaren dat er niet meer echt "gewerkt" werd door de gemiddelde hobbyist.

als je pas na 30 seconden beeld hebt, denk ik

niet dat je beeld krijgt via je cd kaart

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan