Beeldscherm blijft op standby

wat zijn we tog gezellig hier :biggrin:Ja mocht tie willen:p

Jah ik heb een buurman namelijk en hij was en prof.jaaaaa computer systeem beheerder maar helaas kom hij nie meer en ik val hem ook nie meer lastig,want hij heeft ongeneesde ziekte :huilen: daarom.

Anders was ik tog nie hier :sad:

Met de elkaar komen we tog wel eruit :exactly: daarvoor is deze forum voor bestemd tog blacktiger en mas3 ;)

--------------------------------------------------------------------------

nou ik heb hier liggen AMD Athlon 64x2 4450E 2.3GHZ PIB (PROCESSOR)

Omschrijving

Foxconn AMD CPU Koeler.

Specificaties

Merk en Type

Merk Foxconn

Type NBT-CMAM23B-C

Afmetingen

Socket 754, 939, 940, AM2

kan deze koeler en processor wel op mijn m.bord ?

----- Added 8/12/2008 at 11:28:37 -----

als ik hem start hoor ik geen piep alleen het gedraai van de pc :sad::(:sad: neeeeh he is de motherbord naar de ........... ??

 
Laatst bewerkt:
Die processor is veel nieuwer dan degene die in je Packard Bell zit.

Helaas past die socket AM2 processor dus niet op je socket A moederbord.

De koeler past wel weer bij die processor maar daar schiet je nu dus niet veel mee op.

Ik denk dat eerder je processor defect is dan dat het moederbord overleden is.

 
Nou, ik zet er een kratje op dat het koelblok de proc heeft meegetrokken uit de socket tijdens de val..

 
Dan kooop ik weer maar een nieuwe processor :headbang: en dan ook een pasta erbij :biggrin: leesde net dat hoorde erbij anders heb ik er nog niks aan :rolleyes: en vraag gelijk hoe het in elkaar hoord okee dan zie je me wel weer verschijnen :zwaai: en thanks nog

----- Added 9/12/2008 at 12:35:52 -----

jah dat zal het wel zeker zijn DRZ, enne wat voor kratje doe maar nie een kratje :wijntje: :biggrin:

 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je financieel zit, anders naam ik de pc mee naar de winkel en had ze gevraagd er een goedkope upgrade van te maken.

Dan krijg je nieuw geheugen, nieuw moederbord, nieuwe processor (cpu) en misschien nog een nieuwe videokaart.

Er zijn ook al leuke snelle pc's (zonder monitor) te koop voor 399 euro dan ben je weer helemaal up2date.;)

 
Dan kooop ik weer maar een nieuwe processor :headbang: en dan ook een pasta erbij :biggrin: leesde net dat hoorde erbij anders heb ik er nog niks aan :rolleyes: en vraag gelijk hoe het in elkaar hoord okee dan zie je me wel weer verschijnen :zwaai: en thanks nog

----- Added 9/12/2008 at 12:35:52 -----

jah dat zal het wel zeker zijn DRZ, enne wat voor kratje doe maar nie een kratje :wijntje: :biggrin:
Laat eerst even kijken of de processor niet gewoon los zit.

Een processor heb ik nog wel liggen, die mag je wel van mij overnemen voor een flesje rode medoc. ;)

Wat mij het meeste zorg baart, is dat de vergrendeling van de socket is afgebroken.

Op de plaats waar de processor zit, een witte "voet" , zitten aan de randen twee nokjes waar weer dat koelblok aan vast zit.

Als deze zijn afgebroken, betekent het simpelweg een vers moederbord, ofwel in jouw geval een hele nieuwe computerinhoud. (de kast is vaak nog herbruikbaar)

Overigens heb ik nog een complete pc liggen met een AMD 2400+ ( oid )

Alleen geen windows er op, deze mag je voor 50 euro overnemen.

Wellicht kun je je oude hardware overzetten, je HD en je Brander bijvoorbeeld, of misschien je processor wel!

Dan ben je goedkoper uit dan een verse inhoud voor je pc kast, want dan zit je al snel op 150 euro.. ( bij een eerlijke computerboer dan)

 
drz Weet je wat ik heb gedaan de koeler weer lost gemaakt en er zat helemaal onderin kleine k.. gaatjes waar je die kleine pennetjes in moet doen...jah en daar was er geboogen,en wat heb ik gedaan met de bril van me zus :biggrin: jahh recht gezet met me epileer tangetje (PINCET ) :klappen: EN YESSSS HIJ GEEFT WEER BEELD :klappen::klappen: DUS ALS JE ZO EEN ROT PROBLEEM HEB....je nodig heel goed LICHT ,PINCET,GEDULD...EN GELUK :biggrin:

blacktiger ik had deze pc kast al inlatenbouwen in 2006 door een chineeseboer :biggrin: en kosten mijn toen :gun: 320 euro met alles erop en eraan.

maar bedankt allemaal voor jullie hulp en tip vond ook erg lief van jullie anders was ik nie zover gekomen, blacktiger,drz,mas3 allemaal een dikke :tongzoen:

Maaar ik blijf af en toe inloggen mischien dat ik ook een tip kan geven en iemand gelukkig kan maken geeft een fijn gevoel

Grtjes Asya :flower:

 
Hartstikke mooi Asya dat je het toch gevonden hebt en ook nog zelf hebt kunnen maken. Complimenten daarvoor want het is een pokkewerk en daarbij loop je ook nog risico dat zo'n pinnetje afbreekt als je het recht wilt buigen, dat is echter niet gebeurt.;)

Heeft DRZ toch nog gelijk gehad met zijn pennetje.:)

Heel fijn dat het gelukt is en uiteraard ben je altijd welkom en uiteraard ook een dikke :tongzoen: voor jou!

 
dan was mijn uitleg ook bij het rechte eind , die cpu van mij draait nog steeds , nu wel op normale temp

 
Ja als je een verbogen pennetje onder "verbindingen" wilt laten vallen, maar da's dan wel erg onduidelijk.:biggrin:

 
Heeft DRZ toch nog gelijk gehad met zijn pennetje.:)
Och, ik spreek uit ervaring he.

Niet dat ik vaak zo'n ding uit mijn handen laat vallen, of zo.. :biggrin:

Maar AYNIL goed van jou dat je dat voor elkaar heb gekregen!!

Knap hoor!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan