Beetje stil op forum

schapi

Jr. Member
Lid sinds
30 mei 2011
Berichten
90
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
iedere eerste handeling na het opstaan is op het forum zien, erg still de laatste dagen, zelfs geen antwoord op de laastgestelde vraag over mn dm800.waarschijnlijk op verkeerde plaats gepost.

ieder een fijne dag Groet Schapi

 
morge Wing39

2 minuten terug plaats ik net zoiets , valt op de stilte, kater van voetbal heeft niet veel met hiet te maken .

Groet schapi

 
Ik heb je reacties even hier naartoe verplaatst want stilte is al besproken in het Kwaliteits en Ideeënbusforum. En dat is meer voor ideeën en tips bedoeld eigenlijk, niet om te melden of het wel of niet stil is.

V.w.b. je laatste vraag in de DM800 sectie, die is wel gelezen, kun je ook zien aan het aantal views. Maar heb je er al aan gedacht dat daar misschien niemand antwoord op weet?

Er zijn maar erg weinig mensen die met hun DM800 naar Youtube gaan kijken.

Het is 1 bepaalde app terwijl de anderen goed werken schrijf je. Ik denk dat je in dat geval eerder bij de maker van de app een oplossing moet zoeken als hier niemand het antwoord weet.;)

Dus dat gebeurt ook, dat er stilte valt omdat niemand het antwoord weet.... zeker bij zoiets aparts als een app.

Maar het is wel een beetje stil, dat komt vaker voor. Gebrek aan vragen.:)

 
teken dat er velen tevreden zijn, al was wat onderling uitwisselen ook leuk.

Nee Black Tiger het is niet de app van youtube maar iets in open pli, daar word gevraagd mn chrashlog heen te sturen, moet alleen uitvinden waar die staat weggeschreven, fijn weekend

Groet Schapi:)

 
Ah kijk, ja in dat geval kun je beter even bij OpenPli zijn, wij kunnen die crashlogs niet uitlezen. Dus ze zullen wel snel zien wat het probleem is.;)

Helaas weet ik ook niet zo vlug waar die crashlog staat.

Jij ook een fijn weekend gewenst!(Y)

 
het was eerder testen of alles werkt , bij youtube regelmatig n groen scherm met melding dat er n fout in open pli zit en of het log doorgestuurd kan worden naar hun, melde dit ook om te laten weten dat alles werkt en openpli , laatste versie , n bugje heeft.

Wens ieder n fijn weekend en hoop dat het wat droger blijft , gister ff geen signaal op beide schotels, ff noodweer in friesland.

tot snel

Groet Schapi

 
Gebrek aan vragen
Het kan zijn dat iedereen zijn zaakjes goed voor elkaar heeft of dat er hier op het forum de juiste info te vinden is waardoor men de vraag niet hoeft te stellen.

En we zitten op dit moment met het EK, en binnenkort de Olympische spelen, de Tour, dus er zitten veel mensen voor de buis.

En als het weer zo blijft zie ik er binnenkort ook veel vertrekken naar plaatsen waar de zon wel schijnt. :biggrin:

 
Tja mijn ticket ligt klaar om n maand naar huis te gaan, doch vandaaruit worden jullie op de hoogte gehouden.

Het forum is heel erg gebruiksvriendelijk en staat voor andere paraat, hiervoor zeker hulde.(Y)

wat mij de laatste keer thuis (Tagum, Davao del northe) opviel was dat men in grote malls verscillende stands had met diverse providers die komplete schotelsets met ontvanger(made in Taiwan of china) aanbood.( was trouwens een heel gunstige prijs)

mn idee is om dit te doen en de andere dm mee te nemen, , heb nog even tijd om alles in orde te maken.

ik hang wel aan de buis, maar niet voor alle sport, ijshockey is mijn ding.

Groeten ieder Schapi

 
Je kan ook met vakantie zijn en actief. Ik bv zit nu op het terras bij vrienden in Z-W Frankrijk, in de zon bij 26 graden. Laptopje op de tafel en boards etc. lezen. Kan haast niet beter.

 
Was bijna 3 jaar in antibe , charterwerk , dus weet hoe lekker het daar is.

Hoe je goed Cluyveduycker en we blijven zeker online , proost:bier:

groet Schapi

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan