begrijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blokker1

Addicted Member
Donateur
Lid sinds
31 aug 2002
Berichten
1.042
Waarderingsscore
17
Punten
38
Leeftijd
64
Dat blacktiger pikkie met capone vergeleek vindt ik op zich niet raar.
Wat deed deze capone.
hij schepte hier op over van alles en nog wat.
als het ooit publiek werd dan zij hij zie je wel.

als het niet publiek werd dan hoorde je hem er nooit meer over.

pikkie zegt nu ook dat hij van alles doet en kan.
en dat zal in zijn geval ook best waar zijn, maar ik kan me best voorstellen dat een hoop users denken van het zal wel.

Ook wil ik nog even kwijt dat ik als als oud ondernemer heel wat uren in mijn winkeltje achter de computer heb doorgebracht, Eerst nog niet eens op internet maar met de schaarse info die je op bullitinboards kon vinden (vooral die van william jansen de maker van voyager)
Het is mij b.v gelukt na een attack van tv1000 op d2mac om de nieuwe file die toen was geschreven voor de pic16f84 te veranderen zo dat hij ook op de pic16c84 draaide. (ook toen kwamen de meeste file`s dus al van de commersie af)

Dat deed ik door de van bin naar asm omgezette file uit te printen en door te worstellen naar verschillen en dan te editen.

Maar echt begrijpen wat ik deed, dat was er niet bij.

Nu is het zo`n 10 jaar later en er is me op deze manier nog veel meer gelukt, maar begrijpen hoe het precies werkt doe ik nog steeds niet.

Dat zit er gewoon niet in. ik denk dat ik daar te laat voor met computers en computertaal ben begonnen of ik heb er gewoon geen knobbel voor.

En zo zijn er nog veel meer net zo als ik, die best wel willen maar dat zit er bij ons gewoon niet in.


Als je iets kan dan lijkt het voor je zelf zo makkelijk, en is het zo moeilijk voor te stellen dat een ander dat niet kan.

gr blokker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan