Belasting foutje bij de rijkere mensen.

Ik bemoei mezelf normaal niet met onderwerpen als deze, maar ik moet toch even iets kwijt, want al die instanties als de belasting en verzekeraars zijn grote ratten!

Afgelopen weekend was de wederhelft jarig, en een vriend van ons kwam ook even de koffie.

Hij heeft een jaar of 4 geleden zijn ontslag gehad bij de zoveelste re-integratie op het bedrijf waar hij gewerkt heeft.

Hij heeft toen een flinke vergoeding gehad, maar ik heb hem al meerdere malen gevraagd of hij al gemiddeld heeft?
Niet dus, en nou ben ik afgelopen zondag erg pissed geworden van doe dit nou eens, want zelf komen ze er niet mee!!!

Hij heeft eindelijk maandag de vraag gesteld, met als gevolg dat hij ruim €5400,- terug krijgt van de belasting!

Ik vindt dit zo jammer, want uit zichzelf komen ze er niet mee, en ik zit zelf ook in een situatie als deze, maar ik moet nog even wachten.

Mijn motto, blijven mouwen.
 
Goed dat jij hem wees op het middelen want de BD wijst daar niemand op. Net zo goed als dat de Staatsloterij nooit het winnende nummer eerder bekend zal maken dan de trekking. ;)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan