Belg

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Een Belg komt bij een uitzendbureau. Hij doet de deur open en heeft de grootste moeite
nodig om een enorme doos mee naar binnen te sjouwen. Verbaasd vraagt de medewerker
achter de balie: "Maar meneer, wat doet u nou? U kwam hier toch alleen maar voor een
intake-gesprek?" "Jazeker," zegt de Belg, "maar ik moest toch ook mijn cv meebrengen?"
"Ja," antwoordt de medewerker. "Gelukkig," zegt de Belg, "ik was al bang dat ik mijn centrale
verwarming voor niks had gedemonteerd!"

Mijn weervraak:biggrin:

nen amerikaan, nen fransman, nen belg en nen hollander zijn aan het wandelen in het bos en ze komen de heilige geest tegen
nu mogen ze alle vier een wens doen. ze moeten vanop een springplank in een zwembad springen en op het momenten dat ze in de lucht zijn moeten ze iets roepen en dan zal het water in het zwembad veranderen in die stof.
de amerikaan gaat eerst... hij loopt aan, hij springt en hij roept "cola" en PLONS, hij valt in een zwembad vol cola
de fransman is de volgende, hij loopt aan, hij spingt en hij roept "du vin!" en PLONS hij valt in een zwembad vol wijn
daarna is de belg aan de beurt, hij loopt aan, hij springt en hij roept "bier!" en PLONS, hij valt in een zwembad vol bier
dan is de hollander aan de beurt... hij loopt aan, hij struikelt en roept "ow shit!" en SPLADDER ...

hahahahahahahaha

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan