Belgen en boerenkool

L

LeJaWe

ROOSENDAAL (ANP) - Een Belg is zaterdag tijdens een drugscontrole op de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel betrapt met 250 gram boerenkool met hier en daar een beetje wiet. De man had voor zijn voorraadje 'drugs' 200 euro neergeteld.

Tot overmaat van ramp voor de Belg zat er volgens de spoorwegpolitie net te veel wiet tussen de boerenkool. De politie droeg hem wegens invoer van verdovende middelen overgedragen aan de Belgische collega's.

De Belg was zaterdag een van de 56 personen die tijdens de internationale controle werden aangehouden wegens drugsbezit. Volgens inspecteur M. Elshout van de spoorwegpolitie komen dergelijke miskopen wel vaker voor. In december nog werd bij een controle een man aangehouden die voor achthonderd euro soepgroente had gekocht.

Bij de actie zaterdag werkte de spoorwegpolitie samen met drugscontroleurs van het zogenoemde het A-team van de politie, de Koninklijke Marechaussee en de Belgische Rijkswacht.

Voor echt goede soep hebben wij hier in het Zuiden veel over hoor... en goede ingredi?nten zijn nu eenmaal niet goedkoop ;)

Nee, echt, ik lag ook in een deuk toen ik dit deze ochtend in de krant las ...

CU
Red

Ik heb hier nog 2 kilo wiet te koop. Zijn er nog geinteresseerden?

Ze ruiken wel naar boerenkool en soepgroente, maar dat is omdat het daar zo lang tussen verstopt heeft gelegen.:biggrin:

Ik heb ook nog 2 gram cocaine, smaakt naar waspoeder, maar dat heeft dezelfde redenen van het verstoppen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hmm en ik heb hier cocaine dat ruikt naar poep,maar dat heeft dezelfde reden,namelijk verstoppen.
Hmm je weet het h?,gedoogbeleid
Beter drie kilo cocaine in je reet als dertig planten wiet op je zolder.
Het ??n is niet strafbaar of reden tot vervolging,het andere wel.
Bij het ??n krijg je een gratis ticket terug naat je land,bij het ander een een gratis ticket,naar een kamer met tralies!!!

ik dacht wel dat de belgen van die bourgondiers waren.
Dat zie je maar ze komen bij ons boerenkool halen

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan