beslis zelf maar

ik hou het bij DVD SHRINK die is en gratis en werkt tadeloos

hoi,
is natuurlijk een vraag van wat deze programma's kunnen. De meeste dvd kopie proggies kunnen alleen maar direct een "niet beschermde" dvd aan ( bv. easy dvd copy ) Wil je code free maken dan heb je dvd shrink nodig en heb je er eentje die je op 2 dvd's wil zetten ( dvd9) dan heb je dvd decrypter nodig. Maar ik kijk wel eventjes naar de proggies die in de bovengenoemde link staan om te kijken wat die zoal kunnen.
Of heeft er al iemand al ervaring met 1 van deze.

Groetjes Silverfox

Originally posted by silverfox
hoi,
is natuurlijk een vraag van wat deze programma's kunnen. De meeste dvd kopie proggies kunnen alleen maar direct een "niet beschermde" dvd aan ( bv. easy dvd copy ) Wil je code free maken dan heb je dvd shrink nodig en heb je er eentje die je op 2 dvd's wil zetten ( dvd9) dan heb je dvd decrypter nodig. Maar ik kijk wel eventjes naar de proggies die in de bovengenoemde link staan om te kijken wat die zoal kunnen.
Of heeft er al iemand al ervaring met 1 van deze.

Groetjes Silverfox

Je haalt dvd shrinker en dvd decrypter door elkaar, dvd decrypter gebruik je voor de css code en dvd shrinker om een dual 9 dvd op 1 4.7gig schijfje te krijgen.

Hoi,
moet dit eventjes de volgende week op mijn oude werkplaats nakijken maar ik geloof dat ik een dvd9 in 2 gedeeld heb en zo op 2 dvd's gebrand te hebben.Kan er naast zitten maar geloof het niet. Met dvd shrink kun je weghalen wat overbodig is en dan nog eens de film comprimeren zodat ie uiteindelijk op een dvd van 4,7 past.Kijk wel na

Groetjes Silverfox

Ook hier blijkt maar weer eens dat dergelijke testen niet altijd voor waarheid moeten worden aangenomen.

De nr.1 (DVD-Cloner II ) van deze test heeft nl. het volgende probleem:

Een film op een DVD bestaat uit verschillende hoofdstukken. deze hoofdstukken hebben elk hun eigen 'adres'. Je kunt m.b.v. je afstandsbediening 'springen' naar de verschillende hoofdstukken.

DVD-Cloner II neemt of de begin- of de eindadressen van een hoofdstuk niet goed over waardoor de film blijft hangen. Dit merk je het snelst als je bladert door de verschillende hoofdstukken.

Men kan in het algemeen beter een keuze maken aan de hand van gebruikerservaringen (en dit geldt niet alleen voor DVD kopieer software!) i.p.v. te kijken naar testen (en hun resultaten) uitgevoerd door een ??n of andere site of magazine (week-, maandblad).

Hoi,

heb vanavond al bij iemand anders gespeeld met dvd decrypt en oftewel ben ik te snel geweest of je kan werkelijk geen dvd delen met dit programma. Shit moet ik dus weer op het oude werk gaan kijken hoe ik het gedaan heb.
Is me trouwens gelukt toen maar ik heb er een beetje problemen mer dat ik niet meer duidelijk weet wat voor programma ik toen gebruikt hebt.

Groetjes Silverfox

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan