Bestanden (opnamen) verwijderen

L

Loek

Eindelijk een goeie hdd erin (samsung 160 gb) opname functie werkt perfect!

nu wil ik de opgenomen bestanden verwijderen, maar hoe?

moet ik nou iedere x formateren of zie ik iets over het hoofd?

al gevonden, wat zit dat verstopt zeg... maar goed, perfecte opnamen hoor, ik is erg blij mee :)

Je kunt ook via FTP'n of Telnet naar je dreambox gaan. Ga naar je harddisk (/hdd) en zoek de submap op waar je opgenomen bestanden staan (meestal /hdd/movie). Zoek via de bestandnaam naar het bestand dat je wilt verwijderen en verwijder daarna alle (!) bestanden die de door jou geselecteerde bestandsnaam hebben.

yups kan ook, dat was de eerste methode die ik probeerde, maar wist dat er een betere was (zonder de pc daarvoor te hoeven aan te doen)

bedankt voor de reactie :)

De niet-pc versie zit zo verstopt niet, je moet er alleen even op komen.:)
File mode, halve maantje (selectietoets) naar boven of beneden, selecteer de te wissen opname, klik op de Dream knop (is inmiddels bij nieuwere modellen al Menu genaamd) en blader naar onder naar "delete".

Maar je had hem al gevonden begreep ik?

Originally posted by Black Tiger
De niet-pc versie zit zo verstopt niet, je moet er alleen even op komen.:)
File mode, halve maantje (selectietoets) naar boven of beneden, selecteer de te wissen opname, klik op de Dream knop (is inmiddels bij nieuwere modellen al Menu genaamd) en blader naar onder naar "delete".

Maar je had hem al gevonden begreep ik?

nou dat werkt dus niet op die manier, ik heb een dreambox zonder "dream knop" en eenmaal boven de file moet je op Menu drukken dan kun je pas deleten, moven etc.

Goed lezen Loek.... in mijn tekst staat immers ook tussen haakjes "is bij nieuwere modellen al Menu genaamd". :)
Dus het werkt wel op die manier.:biggrin:

Originally posted by Black Tiger
Goed lezen Loek.... in mijn tekst staat immers ook tussen haakjes "is bij nieuwere modellen al Menu genaamd". :)
Dus het werkt wel op die manier.:biggrin:

je hebt helemaal gelijk, ik haalde de 'lame' en 'dream' door elkaar :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan