Beta versie Gemini2 4.20 ( Enigma2 )

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.648
Waarderingsscore
308
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Beta versie Gemini2 4.20 ( Enigma2 ) voor de dreambox 7020 is nu beschikbaar.

Heeft iemand hier al wat mee gedaan????
Moet alleen goed werken op een cf kaart.
 
goeie vraag, maar de antwoorden blijven uit.

Schjnbaar zit iedereen in het bos of in de burcht zich te vergapen naar Naakten en is er nauwelijks nog tijd voor andere hobby.;-0 ;-)))))

Ik heb hem net gedownload en ga er morgen (zondag ) eens mee spelen.
 
Ik ben in ieder geval benieuwd wat je er van vindt. Dus schroom je niet en laat wat van je horen.
 
ik ben ook zeer benieuwd als dit mooi werkt
en dan ben ik ook bnieuwd als ik dit met multi boot kan doen en hoe..

wobbe
 
heb de image in de multiboot gezet (werkt standaard)

Daarna een stief kwartiertje de plekken uitvinden waar wat staat

Nou ja ik ben misschien cynisch maar ik krijg van alle images en ook deze dus geen harde kabouter.

Ik kan bij geen enkele image een voordeel vinden waarvan ik zeg , JA dit is het.

Ik krijg altijd het gevoel dat de basis bij alle images hetzelfde is alleen het uiterlijk , zeg maar "de schmink" er gelikter uitziet.

Soms hoor je sneller zappen en wauw mooi plaatje bij een nieuwe versie , ik heb dat nog nooit kunnen ontdekken.

Stabiel, nou ja als na jaren de images van makers nu nog niet stabiel zijn ???

Oke nu de image bevindingen.

Bij 1e keer opstarten had ik de pech dat de wizzard niet in een keer lukte en dus de hardware niet de instellingen had van de LNB en tuner zodat een manual zender search gevolgd werd door een software fout melding waarna er een automatische reset volgde.

Instellingen uitvinden , het zit net iets anders in elkaar in vergelijk met standaard Gemini 1 .
Maar het meeste is al puzzelend te vinden.

Kanalen kan door middel van een settinglijst plugin , ik weet niet of hier een edittor voor is, de oude settinglijst met de dreamedit versie die ik heb, lukt niet om deze settinglijst erin te blazen.


Na een half uurtje had ik watzenders erin en geen beeld.

Toen de CCcam 11 erin en op de een of andere manier zou je dan verwachten dat in ieder geval BVN het zou doen. Geen beeld dus vermoedelijk wordt de kaart van Canal plus niet gezien, gevonden oid.

Toen mijn ******.cfg geactiveerd en pwap ,beeld. Goh wat een mooie plaatjes , Maar die had ik ook al met de Gemini, Darkstar en Nabilo.

Afspelen van MPG of bin bestanden werkt niet dus jammer dan


Samengevat

Leuk een nieuwe image erbij die misschien uitgroeit tot iets moois , wie zal het zeggen,

Verder verdiep ik me er niet in hij gaat er weer af omdat ik heel veel gebruik maak van de mogelijkheid MPG of BIN op de HD te zetten en deze onderuitgezakt te kijken ipv vele herhalingen.

het ideale zou mi zijn wanneer de makers van diverse images hun krachten zouden bundelen en een perfecte universele image zouden maken geschikt voor alle dreambox varianten.

Dus bv Enigma 2 en deze als standaard verheffen.

Terug naar enigma 1 -->einde oefening
 
de settings editor moet je de instellingen veranderen die zijn voor enigma 1 anders als 2 var/enigma2
dan settings eningma 1 werken niet op enigma2 dus zal je beeld zwart blijven .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan