Bierkoeling op maat ....

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Voor mensen die er wat kleiner bijzitten en toch een echte bierkoeling willen hebben.
Hier het doehetzelf filmpje.

;)
Nr.10

Hahahahaha, geweldig.

B.

Tja dat kan alleen waar men flats heeft... :biggrin:

Ik heb al weer extra Westmalle ingeslagen voor vanavond.:biggrin::biggrin:

Boets... je hebt daar geen flat voor nodig hoor, een container kun je ook in een tuin plaatsen en verder kun je ook een zwembad ombouwen tot biergelegenheid.;)

Black Tiger;199106 zei:
kun je ook in een tuin plaatsen en verder kun je ook een zwembad ombouwen tot biergelegenheid.;)

Moet hij wel zorgen dat hij er met een juiste trekker erdoor gaat, anders gaat het vat lekken...

Hier zitten we ook een keer aan de westmalle, freggelvrouwtje is weer een jaartje lelijker... uhh ik bedoel uower geworden. :bier:

freggel1;199109 zei:
Moet hij wel zorgen dat hij er met een juiste trekker erdoor gaat, anders gaat het vat lekken...

Hier zitten we ook een keer aan de westmalle, freggelvrouwtje is weer een jaartje lelijker... uhh ik bedoel uower geworden. :bier:

Ik hoop zo dat ze je een knal geeft en voor straf geen sex vrouwtje van Freggel1 van harte hoor en laar die kerel maar lullen.... geen bier meer voor hem....

Snap niet dat ze dat allemaal van je pikt freggel1, volgens mij heb je haar gewoon aan de ket liggen dat ze je net niet kan raken en tegen ons doen alsof je haar verjaardag vierst maar intussen gewoon alleen aan het vieren bent. :biggrin:

Van harte hoor freggelvrouwtje en sla hem maar inelkaar hahaha

Big-Henk;199111 zei:
Snap niet dat ze dat allemaal van je pikt freggel1

Op zijn tijd een nieuwe fiets doet wonderen. :biggrin: :auw2:

Gejatte fiets dus Je moet het maar willen. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan