bij opnemen naar harddisk groen beeld

edensan

Jr. Member
Lid sinds
2 mrt 2010
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
43
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem :
Als ik wil gaan opnemen met rec knop gaat beeld op groen en herstarten.
Ik heb 800 HD enigma2 ramir image erop timeshift werkt wel goed maar als ik instand wil opnemen beeld groen en herstarten.
log:

Error: [Errno 28] No space left on device: '/etc/enigma2/settings'
(PyObject_CallObject(<bound method Session.processDelay of <__main__.Session instance at 0x1860698>>,()) failed)

nog een andere vraag ik wil valkeri (mediapluginn) verwijderen hoe doe ik dat?

ben al even aan zeoeken geweest maar kan niet vinden.

groet edensan
 
edensan;217751 zei:
Error: [Errno 28] No space left on device: '/etc/enigma2/settings'
(PyObject_CallObject(<bound method Session.processDelay of <__main__.Session instance at 0x1860698>>,()) failed)
Tja als je geen enigma2 crash.log bijvoegt, wordt het moeilijk/onmogelijk de fout te vinden. Wat je wel hebt vermeld is o.i. een beetje rare foutmelding:
te weinig ruimte voor de kanalenlijst...?

Waarschijnlijk heb je het flash geheugen vol en kun je controleren in telnet met:
Code:
df -h
edensan;217751 zei:
nog een andere vraag ik wil valkeri (mediapluginn) verwijderen hoe doe ik dat?
kun je ook in telnet doen met opkg of ipkg:
Code:
opkg remove enigma2-plugin-extensions-valkeri
Tenminste als de plugin zo heet want je moet wel de exacte naam van de plugin hebben. Wat geinstalleerd is en dus de namen van de plugins in telnet kun je zien met (wederom opkg of ipkg):
Code:
opkg list_installed
 
Dat probleem kan ook in de clone image zitten die verwijzen naar een verkeerde locatie.
Je gebruik immers een image voor een clone DM800.

Probeer eens een andere image.
** Bug: Images with driver 20110215/20110302/20110309/20110506 can't play back the recorded programs.
 
Ojee clone, daar weten we niks van.
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad, dan heb je iets opgenomen op het flash geheugen en dat vindt deze niet fijn en zit dan vol.
Ik heb de box op nieuw laten flashen omdat ik dat zelf nog nooit heb gedaan, daarna was alles weer normaal.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan