Bijna sat4all hier ...lijkt het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Satelitefreek

Het begint er aardig op te lijken dat het een soort van sat4all.com wordt hier.
geen uplink meer en geen homepage alleen maar de forum,s ...ik had wel anders verwacht van duckstad.
dat die zich nu ook al laten beeinvloeden door sat4all...dat snap ik niet ...der is geen reet meer aan nu ....t wordt alemaal veel te commercieel hier netzoals sat4all.geen lekker oudewetse underground site meer, veel te veel regeltjes en wetjes ...en nederland zit al vol met de regels en wetten ....
ik snap dat echt niet hoor.
als ik een standpunt had dan hield ik mij hier aan en liet ik me door niemand beeinvloeden hoor.

jammer jammer en nog eens jammer.

Pfff. alweer een zeurdoos die de andere topics hierover niet leest en dus ook klaarblijkelijk niet weet dat we het onderhand allemaal moe zijn dat geneuzel.

Commercieel? Slaap maar verder, is Duck nooit geweest.
Beinvloeding door sat4all? Dat al helemaal niet, snap niet hoe je er aan komt.
Duidelijk weer iemand die ergens een klok heeft horen luiden maar weer enkele jaren naar de klepel moet gaan zoeken.
Of iemand die hier toch weer wil gaan proberen de boel op stang te jagen. Trappen we niet meer in.

Bevalt het niet zijn er andere boards die wel nog rebels zijn, van dit board uit heeft of gaat tpower er ook eentje opzetten, dan kun je altijd nog daar naartoe.

Byebye en draadje sluiten aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan