Black Tiger in het ziekenhuis!

Ja laten we het beste er maar van hopen en dat de darm gered kan worden.

In ieder geval veel sterkte en het beste er mee.

 
Ieks heb me verdiept in de kwaal. Daar word je niet vrolijk van.  :sad:

Veel sterkte en hoop dat de operatie achterwege kan blijven en medicijnen aanslaan.

 
BT. Van harte beterschap en hopen dat alles goed aanslaat.

Dus niks operatie maar medicijnen.

Sterkte BT en we zien je wel weer.

mvg, papano

 
Hoi BT,

Rustig aan, en geen stress.

Beterschap man!

 
Nogmaals dank voor de goede wensen. Een dieet hoef ik gelukkig niet te volgen, wel de komende tijd opletten met koffie, koolzuur, koolsoorten (i.v.m. gasvorming) en pikant eten. Maar dat deed ik toch al dus geen extra inspanning.

Met vreugde kan ik mededelen dat ik vanmorgen na 3 weken verblijf ontslagen ben uit het ziekenhuis. De operatie is gelukkig voorkomen. De komende weken gaat de medicatie (Prednisolon en antibiotica) afgebouwd worden en is het nog steeds afwachten of het dan ook allemaal zo goed blijft gaan. Maar ik sta er positief tegenover en ga er gewoon van uit dat het me gaat lukken.

Blij weer m'n neus te kunnen laten zien op de forums. ;)

 
Geweldig dat je weer terug bent!!!

 
Blij te horen, dat je zover opgeknapt bent, B.T.

Er wordt je van diverse kanten aangeraden rustig aan te doen, maar voorlopig zie ik al tig postings van je.... :confused:

Of is dat therapie....  :huh:

Dan hoop ik, dat die aanslaat... ;) gr. George

 
Prachtig dat je weer uit het ziekenhuis bent en nu verder opknappen thuis. ;)

 
Hartelijk dank mensen, gaat me zeker lukken.

En ja Marie nu zijn het wel een aantal postings even, maar daarna toch even ietsie rustiger aan..... hoop ik. :)

 
Fijn dat je weer terug bent BT. Ik weet er inmiddels alles van. Het is na een ziekenhuisopname heerlijk als je weer naar huis mag.

Heel goed dat je niet al te veel beperkingen hebt. Hopelijk gaat het verder heel goed.

 
Eindelijk weer je eigen vertrouwde voedsel en het komt weer goed. Dat alleen al was de moeite waard.

Blijf rustig en slaap je ziekte er uit.

 
BT, ik ben geweldig blij voor je dat je weer thuis bent!

Ga nou niet meteen je hele huis schilderen/witten, maar bak bijvoorbeeld een lekker brood; ga lekker voor de buis hangen en ik weet niet of je van Kriek-bier houdt, maar in Liefm*ns kriek zit weinig koolzuur.

(Wat je ook kan doen is een biertje inschenken en daarna een vette vinger in je glas steken -smeer bv een beetje boter op je vinger- geheid dat ie dood slaat).

Veel sterkte!

Groetjes,

Bones

 
Welkom terug en doe alles op je gemak.

 
Dank jullie wel!

Het zal zeker rustig aan gaan, dus brood bakken zal nog wel een paar dagen duren.

Een lekkere Westmalle dubbel met Grenadine ligt al lang op me te wachten in de ijskast, maar zal ook even in de ijskast blijven. Alcohol tijdens een opvlamming is toch beter om te vermijden dus dat laten we nog even achterwege.;)

Eerder op de bank hangen dan TV gapen. De eerste nacht thuis was een vreemde gewaarwording maar heb wel veel dieper en rustiger geslapen, heerlijk.

Het gaat wel goed komen, zeker na die aardige berichten hier! (Y)

 
Black Tiger zei:
De eerste nacht thuis was een vreemde gewaarwording maar heb wel veel dieper en rustiger geslapen, heerlijk.
Probeer dat ritme waar je nu in zit doordat je in het ziekenhuis hebt gelegen eens vast te houden. ;)  Een mens is niet gemaakt voor de nacht....

 
Haha, helaas.... in het ziekenhuis was ik om 07.15 al vanzelf wakker. Vandaag was het 10.30 uur en dat is ook een prima tijd. Maar dat probeer ik wel een beetje aan te houden. ;)

 
Welkom terug BT! Fijn te horen dat je weer bent opgeknapt. :)

Voortaan gewoon 3 weken op vakantie naar het buitenland of op zijn minst naar de camping, in plaats van het ziekenhuis om bij te komen!

 
Ja grotendeels opgeknapt, de komende weken zal uitwijzen of het weer helemaal de goede kant uit zal gaan of dat ik weer terug moet. Hopelijk blijft het de goede kant uit gaan. ;)

Hahaha, 3 weken vakantie had ik wel gewild, maar niet met dit weertje, ik lag lekker rustig en droog, maar inderdaad kan men beter uit het ziekenhuis weg blijven. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan