Black Tiger , proficiat

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.525
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Black Tiger viert  vandaag zijn geboortedag,

Van harte gefeliciteerd een schitterende dag als cadeau☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Dat wordt ? ☕️ ????????
 
Een mooie zonnige dag en Black Tiger viert zijn verjaardag, dat wordt een tuinfeest met heerlijk gebak. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst.  :verjaardag:
 
Black Tiger  proficiat met je verjaardag. :verjaardag:
En het weer speelt ook nog mooi mee .
:drink: :drink:
 
:verjaardagslied: :prammen: :verjaardag:

Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van! 
 
:klappen: :klappen: :klappen:

Gefeliciteerd BT met je verjaardag.
Moge er nog vele volgen.
Laat de verjaardagstaart smaken.

Prettige dag.

:biertje: :potbier: :drink:
 
BT gefeliciteerd met je verjaardag.:verjaardag:
Maak er een gezellige dag van.

Ook namens B. en D.
 
Hey Blacky, alweer een jaartje erbij?
Gefeliciteerd :bier:
flat,800x800,070,f.u2.jpg
 
Heerlijk weertje hier ja, da's wel genieten!  :bier:
Hahaha, leuke tijger Hangslot! :biggrin:

Allemaal hartelijk dank voor de felicitaties!  :klappen: :drink:
 
:pfff: Potjandorie ff dagje naar buitenland en dan zijn we nu dus te laat.  :sorry:
Desalniettemin alsnog van harte. Hopelijk heb je een fijne dag/avond gehad en is de rust wedergekeerd
 
Haha is niet erg, gebeurt mij ook vaker dat ik niet tijdig ben. Geen probleem, beter laat dan nooit.
Hartelijk dank voor de felicitatie.

De rust is helaas niet weergekeerd integendeel, maar dat heeft andere oorzaken, wordt vannacht hopelijk opgelost. Nee geen stress met de vrouw. ;)
 
Was een tijdje niet online geweest. Dus alsnog van harte BT. Neem aan dat je een leuke dag hebt gehad.  :drinken:
 
Ja hoor Big-Henk, en heeft ook goed gesmaakt. Van de een dochter een rol pakket met allerlei chocolade gekregen, mocht zelf uitzoeken, dus heerlijk. Ben ik toch zuinig mee geweest en 4 dagen over gedaan.
Van de andere dochter een fles Schrobbelaer gekregen, die is nog niet helemaal leeg maar smaakt ook goed! :biggrin:
Thanks!
 
Poosje niet meer online geweest mis ik gelijk BT zijn verjaardag.... Sorry man. Nog van harte gefeliciteerd.
 
Helemaal niet erg hoor, als men niet online is kan men het immers ook niet weten/zien. Alsnog bedankt! ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan