BlackTiger in ziekenhuis

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Beste vrinden,

We hebben recent vernomen dat BlackTiger in het ziekenhuis is opgenomen. We hebben van de week nog met elkaar contact gehad en toen vertelde hij ons dat hij pijn had, doordat bepaalde medicatie - welke hij al een tijdje (jaren) gebruikt tegen een dikke darmonsteking - niet (goed) meer werkte en hij een arts consulteerde. Hij is van de week 's nachts 5 uren lang (!!!) onderzocht op een EHBO-post in het ziekenhuis en toen hadden ze het al over een opname, maar daar werd van de week dus nog vanaf gezien. We denken, maar weten het NIET ZEKER (!), dat de ziekenhuis opname daar mee verband houdt. Het is zelfs - met hetgeen hij heeft - mogelijk dat die geopereerd moet worden. Maar nogmaals wij hebben momenteel geen verdere info.

Wellicht zullen er momenten zij, waarop hij het internet kan raadplegen en dan lijkt het ons leuk als hij hier verneemt dat er Duck'ers zijn die hem het beste wensen.

BlackTiger, wij wensen je veel sterkte en hopelijk ben je snel van die ellendige pijn af, slaan hopelijk nieuwe medicijnen aan en mag je weldra en gezond(er) weer naar huis !
 
@BT,

Wanneer dit waar is dan wens ik je een zeer snelle beterschap.

papano,

Ps; was er ook afgelopen vrijdag mooie 16+ daar!
 
Hierbij sluit ik mij natuurlijk aan , Eeendenteam iig bedankt voor het medeleven en het delen van je informatie.

BT  op voorhand beterschap en hopelijk een spoedig herstel.

mijn gedachten zijn de komende dagen bij je , sterkte !! :(
 
Van de week schreef Black Tiger al dat hij zich minder voelde maar laten we hopen dat de opname er voor gaat zorgen dat jij je weer stukken beter gaat voelen.
Ook namens mij heel veel sterkte toegewenst en ik hoop op een spoedig herstel.


 
Black Tiger, van harte beterschap! 

 
Hey tijger van harte beterschap en hou je taai.

B.
 
beterschap en hopelijk weer vlug en gezond uit ziekenhuis.
 
Oei, da's niet zo'n goed nieuws. Maar waarschijnlijk ben je in goede handen.
Beterschap en tot gauw op het forum!
 
bt van harte beterschap en sterkte :( :( :( :( :(
 
Hey BT wat hoor ik nou?......... .
We staan in het naseizoen in Limburg en Maastricht stond op de kaart dus snel opknappen, ik wil je waffels proeven.
Sterkte.

 
Ja veel sterkte en wijsheid.
En die verpleegstertjes zijn er alleen om naar te kijken, dat je niet denkt dat je in een walhalla bent beland.
 
BT sterkte man kaarsje brand voor je...
 
BT beterschap en sterkte gewenst.
 
Hoi Black Tiger, ik hoop, dat je al deze aanmoedigende woorden al zelf kunt lezen, wat betekent, dat je je beter voelt!
In tegenstelling tot @ Mr Blue Sky vind ik, dat je best van de verpleegstertjes mag genieten...
Maar ik denk, dat Mevr. Black Tiger je goed in de gaten houdt, dus je zult wel weinig gelegenheid krijgen...
Sterkte, ook voor vrouw en kinderen, en ik hoop je snel weer tegen te komen op de boards.
Van harte beterschap, George
 
Darmontstekingen kunnen voor heftig problemen in je lichaam zorgen.
Ik gebruik inmiddels ook al 18 jaar ontstekingsremmers vanwege mijn ziekte van Crohn, ik weet hoe je je voelen kunt.
Dus ik wens Black Tiger alle beterschap en hoop dat hij er snel weer bovenop is.
 
Black Tiger van harte beterschap.
Gr Blokker1
 
Beterschap gewenst.
 
Ze zijn nog bezig met onderzoeken, wellicht een operatie.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan