@ Blacktiger

M

Mike The Bike

Hoe is 't met de hondjes en wat voor 'merk' zijn ze?

Als 't zeehonden zijn dan is dit erg leuk voor je! Vraag maar aan Xgabox, die heeft er 2. Mijn Bruine Zeehond is een regelrechte eppo, hij (lees: ze) doet gewoon waar hij (lees: ze) zin in heeft, dat zou wat zijn als die jonkies kreeg, ik hou m'n hart vast.

Grtz Mike

 
Leuk, nog meer hondenfans ;) Hoeveel puppies heb je nou BT en wat voor ras?? Wij hebben ook een teefje maar ik mag ze geen nestje laten maken van mijn vrouw :sad: Aan de andere kant raak je de pups soms wel moeilijk weer kwijt.

 
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding BT.

Hoeveel zijn het er ? en wat voor merk en type ?

veel plezier met je nestje !

Peter.

 
heb je toch mooi wat kostgangertjes erbij ,het moge je nog

veel mooie en aangename momenten worden met die kleine

puppie's.groetjes

 
Nu we op dit board naast sat-stuff toch leuk over mijn 2e passie praten, wie van de lezers heeft een schotse-collie reu ?

het lijkt mij namelijk heel leuk om mijn hond te kruisen met zo eentje. Loopsheid is net weer over dus zou graag over pakweg een half jaartje die reu 'even' willen lenen ;-)))

Groet,

C4

ps.

even onder voorbehoud, want 'kweet niet 100% zeker of mijn vriendin het ook zo'n goed plan vindt.

 
Misschien iets voor een leuk nieuw forum... dierenmanieren.

En wie weet kunnen we Martin Gaus wel strikken voor het moderatorschap van dit forum :):)

Moet toch kunnen op het meest gezelligste satboard van Nederland.

 
Hahaha.. Leuk idee.:)

Eigenlijk was ik gisteravond na de eerste posting al een reply aan het schrijven, maar opeens was fuck@home hier weer deels aan het klooien, of onze kabelkast, hoe dan ook, ik had plots enkel nog uitsluitend icq.

Mail, www en irc was pleitmans, ik kon niets meer.

Dus derhalve vandaag maar de reply.

Ze zijn van het merk Hond type met 4 poten en een staart.:biggrin:

Nou laat ik het zo stellen. De moeder is dus een kruising tussen zo'n dwergpoedel en een of ander vuilnisbakkenras (klein soort) en ziet normaliter uit als een boomerhondje.

De kleintjes zijn dus een kruising tussen deze moeder en een groot zwart beest. Ik heb slecht kunnen zien wat het was (te snel pleitmans toen we aan kwamen rennen), maar ofwel een kruising met iets van herder, ofwel een groenendaeler, ofwel een soort van bernard-serre of hoe noem je zo'n ding.

Wat er uit gekomen is zijn 5 schattige hondjes waarvan 4 gitzwart en een bruinige.

De meesten hebben een wit puntje op de staart en ze hebben ook een wit borstje, de bruinige heeft een mooie witte lijn over de borst en buik.

Helaas had de derde ademhalingsproblemen en die hebben we niet kunnen redden uiteindelijk (ondanks dierenarts die echt zijn best heeft gedaan).

Dit was een mannetje.

De andere vier bestaan uit 2 mannetjes en 2 vrouwtjes. De bruinige (die we zelf vrijwel zeker zullen houden) is ook een mannetje, dus blijft over voor straks 1 mannetje en 2 wijfjes.

Het kwijtraken is geen enkel probleem, er is nu al meer belangstelling dan we hondjes hebben.:cool:

Maar daar willen we nu nog niet aan denken, ze zijn veel te leuk en lief. Over twee weken krijgt de hele hondenfamilie hun wormenspuit en pas als de beestjes 6 weken zijn mogen ze weg (als ik het goed begrepen heb).

Dank voor de felicitaties en...... als alles een beetje meezit.... hoop ik echt... dan koop ik morgen ook een hele lieve papegaai.

 
Leuk, prachtig, ga je ook een zoo beginnen. Wat zijn de intree kosten. Mijn zoontje is helemaal gek van dieren.

Ik weet ook nog aan een Russische steppe hond te komen. Type keormos. Eigenschappen:

1 leuk van uiterlijk

2 een redelijke korte staart.

3 karakter, zoals je ze opvoed.

4 eten doen ze bijna niet dat regelen ze zelf. (koel kast vuilnisbakken enz.)

5 ze kunnen redelijk koken.

6 als je veel van huis bent vervangen ze de baas des huize.

Verdere eigenschappen heb ik nog niet gevonden, maar via interrnet wellicht te vinden op http://www.keormos.com.

Gr vladimir

 
BT, papagaaien zijn duur.

Neem gewoon een hollandse kip, die smaken veel beter :biggrin: :biggrin: :biggrin:

(En die lullen teminste ook niet de oren van je kop) ;)

 
@see4 hier hebben we een bordercollie/mechelse herder kruising rond rennen :)

enneuhhhhh ja het is een reu :biggrin:

alleen teefjes...... daar snapt ie nog steeds niks van

 
Hehe... Tja... papegaaien zijn duur dat klopt, maar de bedoeling was dat door zijn/haar gelul het lullen van de vrouw minder zou worden.:biggrin::biggrin::biggrin:

Anyway, het was niet die waar ik op uit was, maar er is toch nog een papegaai verschenen ten tonele.

Een dierentuin kan ik inderdaad wel beginnen, beesten zijn er genoeg:

1.) een paard ook wel genoemd beest (mijn vrouw):biggrin:

2.) twee veulens (2 kids)

3.) een hond (vrouwelijk)

4.) 4 puppies (2 mannelijk 2 vrouwelijk)

5.) een halsbandparkiet

6.) een valkparkiet

7.) een geelvoorhoofdamazone papegaai.

8.) een tijger.:) (ik dus)

9.) als ik mijn schoonzus meetel, 1 olifant :biggrin:

Beesten genoeg voor een dierentuin dus... *grinnik*

Wel een overdosis vrouwelijk, want de papegaai is ook een vrouwtje.:)

 
@See4: hehehe... ik ga er maar van uit dat dit een retorische vraag is. :biggrin:

 
B T is het met of zonder blauw oog als het met is heeft je vrouw je posting gelezen als het zonder is komt het blauwe oog misschien nog lol

 
LoL:) Zonder blauw oog, en komen doet het ook niet, mijn vrouw leest namelijk nooit mijn emails of board postings.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan