Blijft Rutte wel of niet?

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Je zou toch zeggen dit over leeft niemand.
 
hij zegt gewoon sorry en daarmee is het allemaal weer goed
 
Natuurlijk, want liegen doet hij niet, hij herinnert het zich gewoon verkeerd..... Goede smoes... hoeven wij niet te proberen, ook niet met een sorry.

Nu viel dit nog mee, eerder leek het met die "positie elders" dat men hem kwijt wilde. Dus ik vraag me nog af wie dat gezegd heeft.
Rutte wilde hem tenminste als minister, dus dat is feitelijk wel positief. Toch?
 
Ik heb normaal gesproken geen mening over de politiek, want ik ga niet stemmen.

Maar hij heeft tijdens zijn periode zoveel beloftes gedaan, en is er maar weinig nagekomen.
Iedereen zou €1000,- krijgen, hetzelfde als het kwartje toentertijd. :ieks2:
Ik vindt het een vreemde uitspraak dat je jezelf iets niet kunt herinneren, en tijdens de 2 wekelijkse persconferenties is er ook al 1 en ander verkeerd gezegd.

Ik heb zelf 1 punt waar ik absoluut niet van houdt, en dat is LIEGEN!!!

Wat mij betreft vindt het het beste dat hij gewoon afscheid neemt, en anderen, die het hopelijk wel beter doen, laat regeren.
Maar ook daar heb ik weinig vertrouwen in.

Ik snap niet dat wij als volk met, wat is het nu, 17 miljoen, ons van alles laten vertellen door 150 van die prutsers.
 
Je had gelijk the matrix.
We gaan vrolijk verder met vergeten.
 
Je had toch wel kunnen weten dat Rutte van ze leven niet gaat opstappen. De enige mogelijkheid dat die gaat verdwijnen is dat als een motie van wantrouwen tegen hem voldoende gesteund wordt. En dat is niet het geval.
Ik vind zoiets dan wel weer zeer passend:

Beschrijft precies de situatie.
En Rutte? Wel altijd iedereen de maat nemen toen hij in de oppositie zat en zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid namen en pluche plakkers waren, maar er komt geen grotere pluche plakker uit die zelf geen verantwoordelijkheid wil nemen, ondanks meerdere negatieve dingen, de toeslag affaire en nu zelfs leugens.
En als hij Omtzigt echt minister wilde maken zou hem dat nog wel sieren, maar dat strookt totaal niet met het "positie elders" dus ik hecht totaal geen geloof aan dat zogenaamde de minister maken.
 
Maar wat gaat de vvd er zelf van vinden.
Of wordt de naam verandert vvvdd. veel vrijheid voor de doofpot.
 
Is nederland wel goed af met een dementerende premier?
 
Beter een "vergeetachtige" Rutte dan die uitgekookte slinkse Heks Kaag, die nu al denkt de dienst te moeten uitmaken.
 
Ja dat wijf vertrouw ik ook niet of eigenlijk nog minder

Geert doe iets!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Zou me anders niet verbazen als die Kaag MP wordt. Zeker nu het met Rutte zo gaat.
Die overigens met de verkiezingen net achter de rug met zijn 1,9 miljoen voorkeursstemmen misbruik maakt van zijn positie. Zoals ik al schreef, anderen de maat nemen altijd, maar zelf een sprietje verantwoordelijkheid nemen is er niet bij.

Let op mijn woorden, nu zei hij al gewoon door te gaan en als partijen echt niet met hem zouden willen regeren, dat de VVD (dus niet hij maar de VVD) zich dan zou terug trekken en D'66 dan het voortouw mocht nemen om te proberen een regering te vormen.
Dat zal dan met een 5-tal andere vrij grote partijen moeten, zie ik niet gebeuren en Rutte weet dat ook goed genoeg.
Dus uiteindelijk moeten ze dan toch weer terug komen naar de VVD -met- een Rutte.

Oh ik hoop toch zo dat ze hem achter het behang plakken en het klaar krijgen om een regering zonder VVD te maken, desnoods met Kaag, alles beter dan de VVD. En dan mag Rutte zoals hij al aangaf in de oppositie gaan zitten.
Kan ie daar weer gaan klagen dat anderen zich niet netjes gedragen, niet goed bezig zijn.... kortom... dan kan hij daar weer hypocriet zijn.
Ik begrijp nog steeds niet wat de bevolking in hem ziet na 10 jaar afbraakbeleid.
 
Rutte in de oppositie??? Heeft ie gezegd maar kan zich dat later niet meer herinneren. Die verdwijnt dan uit de politiek. Wordt dan commissaris van de Koning ergens in Limburg😂 en vervangt Theo Bovens die zit er al 10 jaar.
 
Volgens de vvd heeft Gert Jan Segers nu een Judas streek geleverd door voor zijn mening uit te komen en niet verder met Rutte wil.
En dat er nu misschien toch wat meer aan het klimaat akkoord gewerkt moet worden.
 
@ the matrix in limburg willen we hem zeker niet stuur maar naar verweggiestan .
 
Geen Rutte in Limburg, die stoppen we wel weg in een achterkamertje... ohja... de achterhoek, dat past goed. :biggrin:
 
Ik zou hem ergens anders wegstoppen als ik in Limburg woonde @Black Tiger !

Sluit hem op in 1 of andere grot in Valkenburg waar niemand een sleutel van heeft! :biggrin:
 
ik ken nog wel geheime plekjes in de ENCI
 
In Valkenburg heeft men overal wel een sleutel van. Enci heeft de ovens gesloten dus dat lijkt me ook geen goede optie.
Dan graven ze hem op een gegeven moment weer uit als Ruttosaurus, wordt ie nog bekender, dat moet je niet willen. :biggrin:
Misschien in de put gooien in de "aardappelenberg" of anders ergens onder een instorting in de Muizenberg lijkt me ook wel geschikt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan