blokkers

S

smurf

Misschien een goed bericht voor de pace ontvangers die met blokkers werkten?????????????? of toeval

Ik had nog een paar stuk of 5 oude blokkers liggen die het in de pace niet meer deden althans rtl4 en 5 waren op stap.

Nu echter probeer ik iets te expirimenteren en wat schets mijn verbazing de blokkers werken weer als voorheen met alle zenders uhhhhhhhhhhhhhhhhh is dit toeval is was dit bekend:rolleyes:

 
dat klopt maar ik heb ze niet veranderd en het werkt nu dus weer met de oude file en weet je heel veel pace ontvangers werken niet op die rondzwevende file want ik weet welke je bedoel

 
poeh, dat is effe wennen, allerlij nieuwe buttons als je wilt replayen, effe testen dit is test

hoi test nog een test :shocked: :tong: :rolleyes:

hierboven kan ik nog niet zien wat er van gekomen is, maar dat zie ik zo wel.

hoop niet te veel onzin.

maar nu mijn replay, ik ga morgen eens testen of mijn inmiddels gerepareerde (F4) pacetje inderdaad weer werkt op rtl4 en 5 met de oude file, heb ik nog wel ergens.

wel vreemd toch als deze het nu weer zouden doen ???

 
dit was een serieuse vraag en als je wil testen dan lijkt het me dat je dat niet in iemand zijn vragen of opmerkingen Lijkt me meer iets voor de kletspraat en dan in een eigen topic. maar goed ti's je vergeven hoor

 
Misschien sturen ze het benodigde signaal inmiddels weer mee, zie daaromtrent een van de oude postings van Franx.

Overigens... die optie wat hier getest werd wordt uitgeschakeld.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan