Boets weet vanaf vandaag waar Abraham de mosterd haalt!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Hij mag het dan wel niet bij zijn profiel hebben staan, maar Boets is vandaag jarig!!!

Hij is blijkbaar stiekum op vakantie gegaan, want hij zit er een beetje mee dat hij de leeftijd van 50 heeft mogen halen. :banaan:

Boets van harte jongen, het feest was gezellig, en je hebt nog lang mogen genieten van 1 van jou kado's!!! :sex:

boets van harte met je 50 en nu hoor je ook bij de abrahm ploeg ik hoop dat ze nu nog net zo goed smaken als met je 49 jaar maar dat denk ik wel neem er nog maar een kratje op en dat ik niks goeds van je hoor??????(maar dat zal wel niet)
gr frans

JAJA boets 50 jaar :)

Ouwe lul :) LoL

op vakantie jarig, wat wil je nog meer.
van harte.
gr blokker

ja ja, kijk maar uit dat je er niet mee verongelukt!!

Van harte man!!

tjee 50......

gefeliciteer kerel en nog vele jaren.

Pak er maar een paar flesjes op.

Boets welkom bij de club :)
Van harte.

Ik denk echter dat hij met die dame opstap is.

Het leven begint toch bij 50 omdat je dan echt van alles heb me gemaakt vandaar dat hij nu weet waar je de mosterd vandaan komt.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Nu is het toch uitgelekt dat je jarig bent.

Van Harte, neem een borrel en een borrelhapje.
Stukkie kaas met mosterd of zo.

Multispeed

Boets van harte en nog maar 50 van die jaartjes extra er bij.. :bier:

Welkom Boets bij de club van oude lullen nu gaat het komen alle oude mannen klachten dienen zich aan maar een advies goed spoelen met bier..
Van harte gozer...

@ Allen,

Ja jongens, 50 jaar geworden, heb er vanavond stiekum een klein biertje op gedronken.
Btw, heb nu ook mijn eerste potje mosterd gehaald en wel bij de super(kosten ? 0,78).
Dus ik weet nu inderdaad waar ik de mosterd moet halen.

Boets.

Gelukkig.............

Ha Boets,

Van harte gefeliciteerd alsnog, fijne vakantie :)

Sorry, niet eerder gelezen maar desalniettemin alsnog van harte en nu mag je lekker met Sara naar bed :biggrin:

HuH? Da's vreemd, deze werd eerder niet bij mijn nieuwe posts aangegeven.

Dus hier ook excuses voor de vertraging maar voor onze Boets nog altijd de allerbeste wensen en nog vele jaren, incl. Sara, Otje kids en Zwembad.:biggrin::santa::biertje:

Black tiger zei:
HuH? Da's vreemd, deze werd eerder niet bij mijn nieuwe posts aangegeven.

...

Ja en zoiets blijf je met die fiets ook maar roepen! :biggrin:

Weer die fiets he lol...

Nu was ik ermee gestopt komt ie er zelf weer mee, kan ie mij in elk geval niet meer de schuld geven.:biggrin::biggrin::biggrin:

Je blijft van die misleidende postings maken... :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan